شایعه سازی در روز دوم ثبت نام کاندیداها در وزارت کشور/آمدن آقای شهردار تکذیب شد

13:15 - 23 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۹۶۸
روزی که تیم محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمدند، شایعه حضور محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات هم در رسانه‌های فضای مجازی منتشر شد.
شایعات انتخاباتی در روز دومبه گزارش گروه فضای مجازی ، با ثبت نام احمدی نژاد در دومین روز از آغاز رسمی فرایند انتخابات ریاست جمهوری که همه را شگفت زده کرد به سرعت خبرهایی از ثبت نام سایر چهره های مشهور سیاسی همانند حجت الاسلام رئیسی و دکتر قالیباف رسانه ای شد.
 
خبر آمدن قالیباف توسط کانال های خبری دست به دست می شد، بلافاصله تکذیب شد. سیدمحمودرضوی تهیه کننده سینما و از طرفداران شهردار تهران، د با تکذیب این خبر آن را دروغ 13 نامید.
 
خبر حضور حجت الاسلام رئیسی که توسط یکی از خبرگزاری های رسمی کشور رسانه ای شد از روی تلکس خبری حذف شد.
 
عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم که خبر ثبت نام وی نیز توسط برخی رسانه ها اعلام شد در مصاحبه با ایلنا آن را تکذیب کرد.
 
اما انتشار این اخبار چه علتی می تواند داشته باشد؟!
 
یکی از خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات وزارت کشور، در مورد وقوع چنین شایعه سازی های گفت: ایجاد جو شایعه بین خبرنگاران حاضر در فضای ستاد، باعث شده است که کمترین گمانه‌سازی‌ها درباره حضور چهره‌های مشهور برای ثبت نام روی تلکس خبری رسانه ها قرار بگیرد.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *