رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روحانی فعالیتهای ویژه دارای اولویت وزارت صنعت در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد

12:11 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۶۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رییس جمهور پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال؛ در نامه جداگانه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.
روحانیبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از شاتا، ابلاغیه فعالیتهای ویژه دارای اولویت وزارت صنعت در حوزه تولید و اشتغال در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال" و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.
 
متن نامه حسن روحانی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شرح است:
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای مهندس محمدرضا نعمت زاده
 
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
 
 
 
پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال" ، بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید.
 
۱-  با توجه به نقش سرمایه گذاری و تولید صادرات محور در توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل جدید در مقیاس بزرگ بالاخص برای فارغ التحصیلان جوان و همچنین ضرورت پیوستن به زنجیره تولید جهانی، برنامه اجرایی مربوط به تحقق این موارد را با همکاری وزیر محترم امور خارجه و وزرای ذیربط حداکثر ظرف مدت ۴ ماه از تاریخ این ابلاغ.
 
۲-  برنامه ایجاد دگرگونی در نظام توزیع و واسطه گری با هدف بهره گیری حداکثر از فعالیتهای دانش بنیان به ویژه فناوری اطلاعات با همکاری وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور، ظرف مدت سه ماه از تاریخ این ابلاغ.
 
حسن روحانی
 
رییس جمهوری اسلامی ایران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *