وزیرخارجه هفته آینده مهمان کمیسیون امنیت ملی/قدم‌زدن با کری ظریف را به مجلس کشاند

9:46 - 07 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۷۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه قدم زدن آقای ظریف با جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جلسه مشترک کمیسیون با وزیر امور خارجه مطرح خواهد شد، گفت: وزیر امور خارجه هفته آینده برای پاسخ به سئوالات و همچنین ارائه گزارش درباره روند مذاکرات هسته ای مهمان این کمیسیون خواهد بود.

: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه قدم زدن آقای ظریف با جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جلسه مشترک کمیسیون با وزیر امور خارجه مطرح خواهد شد، گفت: وزیر امور خارجه هفته آینده برای پاسخ به سئوالات و همچنین ارائه گزارش درباره روند مذاکرات هسته ای مهمان این کمیسیون خواهد بود.

احمد شوهانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با اعلام این خبر، افزود: یکسری سئوالات از قبل باقی مانده و سئوالات جدیدی از سوی همکاران مان مطرح شده که وزیر امور خارجه با حضور در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این سوالات پاسخ خواهد داد.

وی افزود: ارائه گزارش درباره روند طی شده در مذاکرات هسته ای نیز همچون روال سابق در دستور کار جلسه مشترک با وزیر امور خارجه خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: آقای ظریف در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون امنیت ملی اعضا را در جریان آخرین تحولات مذاکرات هسته ای قرار خواهد داد.

شوهانی خاطر نشان کرد: موضوع قدم زدن آقای ظریف با جان کری که از سوی برخی از نمایندگان اخیرا به عنوان سئوال از وزیر خارجه مطرح شده نیز در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *