حکم اعدام سارق مسلح گلپایگان به زودی اجرا می‌شود

9:43 - 07 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۷۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.
: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.

احمد خسروی وفا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: سارقان مسلحی که در ۶ دی ماه امسال با نیروهای انتظامی در شهرستان گلپایگان درگیر شدند دارای سابقه ۱۰ فقره سرقت مسلحانه بودند.

وی ادامه داد: سارقان مسلح حادثه گلپایگان در استان‌های مختلف اقدام به سرقت مسلحانه کرده‌اند اما چون از راه‌ها و شگردهای خاص و پیچیده‌ای استفاده می‌کردند، دستگیر نشده بودند.

خسروی وفا خاطر نشان کرد: در ۶ دی ماه امسال ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان متوجه حضورسارقان مسلح سابقه دار در شهر شده و با آن‌ها درگیر می‌شوند که در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتظامی به شهادت می‌رسند و دوفرد عادی و یک نفر از اشرار نیز کشته می‌شوند.

وی افزود: پس از درگیری در شهرستان گلپایگان، دو نفر از سارقان متواری می‌شوند اما با پیگیری‌های ماموران نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان اداره اطلاعات استان در تاریخ ۱۱ دی ماه محل اختفای این دو نفر سارق در شهر فولادشهر مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دو نفر از سارقان با ماموران مجددا درگیر شده و یک نفر دیگر از آن‌ها در این درگیری به هلاکت رسیده و نفر دوم نیز دستگیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۱۱ دی ماه که سارق حرفه‌ای دستگیر می‌شوند در اختیار دستگاه قضایی استان اصفهان قرار می‌گیرند، ادامه داد: با تحقیقات همه جانبه‌ای که از سوی دادگستری استان انجام شد تمام اقداماتی که این باند در سال‌های قبل داشتند مورد بررسی قرار گرفته و شخص دستگیر شده اعتراف به اقدامات جنایتکارانه خود می‌کند.

خسروی وفا گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد به سرعت پرونده از دادسرا وارد دادگاه انقلاب شده و در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و افساد فی الارض حکم اعدام وی صادر شد.

وی اذعان داشت: در دیوان عالی کشور حکم صادر شده در مورد اعدام سارق مسلح مورد تایید قرار گرفت و بر اساس حکم صادره اعدام این فرد قطعی شده است.


 رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به زودی حکم اعدام سارق مسلح حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *