قرارداد کوادرادو با یوونتوس دائمی می‌شود

10:16 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۴۲۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ستاره کلمبیایی تیم فوتبال یوونتوس شاید برای مدت بیشتری در این باشگاه ایتالیایی باقی بماند.
به گزارش گروه ورزشی ، باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد قرضی خوان کوادرادو را دائمی کند. وینگر کلمبیایی چلسی به صورت قرضی و با حق خرید در پایان فصل به یوونتوس ملحق شده است. این بازیکن 28 ساله دومین فصل حضورش در یوونتوس را پشت سر می‌گذارد.

وی در فصل اول در 40 بازی برای یوونتوسی‌ها در تمام تورنمنت‌ها حضور داشت و در این فصل هم  تا به اینجای کار در 31 بازی با پیراهن یوونتوس حضور داشته است. یوونتوس قصد دارد با پرداخت مبلغ 21.4 میلیون پوند قرارداد قرضی خوان کوادرادو را دائمی کند.

ستاره کلمبیایی پیش از انتقال به چلسی در سال 2015 در باشگاه فیونتینا عضویت داشت. وی با درخشش در این تیم موفق شد نگاه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کند. نکته جالب اینکه باشگاه یوونتوس در آن مقطع به شدت به دنبال خرید کوادرادو بود اما این بازیکن کلمبیایی ترجیح داد به لیگ برتر انگلیس برود و در باشگاه چلسی بازی کند.

اما بعد از مدتی کوادرادو ترجیح داد دوباره به سری آ برگردد و این بار به درخواست یوونتوسی‌ها پاسخ مثبت داد. آلگری، سرمربی ایتالیایی یووه علاقه زیادی به خرید این بازیکن داشت و سرانجام موفق شد او را به صورت قرضی به تورین منتقل کند. در حال حاضر سران یووه به دنبال دائمی کردن این قرارداد هستند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *