زلاتان ابراهیموویچ، بنجامین باتن فوتبال

4:30 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۴۲۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ستاره سوئدی باشگاه منچستریونایتد با گلزنی در این هفته در لیگ برتر انگلیس دوباره تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی در پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل ساندرلند، بار دیگر موفق به گلزنی شد. این گل 250اُمین گل زلاتان بعد از گذشتن از سن 30 سالگی بود.
 
وی در تیم‌های میلان ایتالیا، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و تیم ملی سوئد موفق شده بعد از سن 30 سالگی بازی کند. بازیکن گلزن در این فصل برای منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس در 27 بازی 17 بار موفق به گلزنی شده است. او در مجموع تا به اینجا در 430 بازی در تمام تورنمت‌ها 28 بار گلزنی کرده است.
 
اما نکته قابل توجه در مورد بازیکن سوئدی «شیاطین سرخ» آمار بهتر گلزنی‌های او بعد از سن 30 سالگی است. زلاتان در مجموع در تمام تیم‌های حاضر موفق شده بیش از 700 بازی انجام دهد.
 
ستاره 35 ساله تنها تا پایان این فصل با منچستریونایتد قرارداد دارد. این در حالی است که باشگاه انگلیس علاقه دارد تا برای یک فصل دیگر قرارداد زلاتان را تمدید کند اما این بازیکن قرار است در مورد ماندن یا نماندن در لیگ برتر انگلیس در تابستان پیش رو تصمیم بگیرد.
 
ابراهیموویچ در صورت جدایی از منچستریونایتد به احتمال فراوان راهی تیم لس‌آنجلس گالکسی در لیگ آمریکا خواهد شد. این بازیکن سوئدی تصمیم دارد سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را دور از هیاهوی فوتبال اروپا پشت سر بگذارد.
 
وی از سن 19 سالگی وارد دنیای فوتبال شد و توانست در تیم‌هایی همچون مالمو، باشگاه زادگاهش، آزاکس هلند، یوونتوس ایتالیا، میلان ایتالیا، اینترمیلان، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و منچستریونایتد بازی کند. خود زلاتان ابرهیموویچ در مورد دوران فعلی‌اش نظر جالبی دارد: من مانند بنجامین باتن هستم. مسن متولد شده‌ام و مانند یک جوان از دنیا خواهم رفت.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *