رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش مطبوعات به اعلامیه حجت‌الاسلام رئیسی/جمنا: "فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی" عینا برگرفته از اساسنامه جبهه است

10:56 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۳۰۲
روزنامه‌های امروز به بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، روز گذشته بیانیه انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در رسانه‌های فضای مجازی منتشر شد. بیانیه‌ای که روزنامه‌های امروز صبح کلیدواژه هایی از آن را انتخاب کردند و مبنای تیتر یک گزارشها و مصاحبه های انتخاباتی‌شان قرار دادند.
 
در بین روزنامه های صبح 21 فروردین ماه 96، روزنامه‌های ابتکار، اعتماد، شرق، آرمان امروز و اعتماد، تیترها و گزارش های خود را با تاکید بر تعبیر «فارغ از گروه بندی های سیاسی» در بیانیه روز گذشته رئیسی، انتخاب کردند.
 
روزنامه 21 فروردین ماه 
 
این در حالی است که بیانیه انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در روزنامه های کیهان و جوان با تاکید بر برنامه‌های انتخاباتی او، به شکل زیر تیتر شده بود. 
 
 بیانیه رئیسی تیتر شد و روابط عمومی جمنا پاسخ داد

گفتنی است، صبح امروز نیز روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ادعاهایی مبنی بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین به صورت مستقل وارد کارگزار انتخابات خواهد شد واکنش نشان داد و  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
 
1- تعبیر «فارغ از گروه بندی های سیاسی» که در بیانیه اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی آمده عینا برگرفته از اساسنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است. جبهه نیز در اساسنامه خود تاکید کرده است که فراتر از گروه بندی های سیاسی قرار دارد.
 
2- اطلاعیه‌ جناب آقای رییسی با اطلاع و مشورت هیئت رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوده و ایشان به وحدت نیروهای انقلابی متعهد و پای‌بند است.»
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *