رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار مجمع نمایندگان با استاندار اصفهان برای برنامه‌ریزی سفر رییس‌جمهور

13:55 - 06 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۶۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: استاندار اصفهان امروز سه شنبه به ساختمان مجلس می‌رود تا در دیداری با مجمع نمایندگان این استان برای برنامه ریزی سفر رییس جمهور به اصفهان رایزنی کند.

: استاندار اصفهان امروز سه شنبه به ساختمان مجلس می‌رود تا در دیداری با مجمع نمایندگان این استان برای برنامه ریزی سفر رییس جمهور به اصفهان رایزنی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، امروز سه شنبه 7 بهمن 1393 مجمع نمایندگان و استاندار اصفهان نشست مشترکی خواهند داشت که موضوع آن سفر روحانی به اصفهان در دهه فجر است.

در جلسه امروز همچنین قرار است درباره سرفصل‌های شورای اداری استان اصفهان که قرار است با حضور رییس جمهور و برخی اعضای هیأت برگزار شود، رایزنی و تصمیم‌گیری شود.

نمایندگان استان و استاندار اصفهان قرار است در جلسه امروز نیازهای استان را اولویت بندی کرده و مسائل اصلی را برای تصمیم گیری نهایی، بررسی کنند تا در جریان سفر رییس جمهور به اصفهان اولویت طرح های مصوب به این موضوعات اختصاص یابد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان علاوه بر تائید برگزاری جلسه مشترک بین نمایندگان استان و استاندار اصفهان خبر داد: رییس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت در روزهای15 و 16 بهمن ماه، پنجشنبه و جمعه هفته آینده به اصفهان سفر می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *