رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز پخش زنده برنامه تلویزیونی عصرانه از شبکه افق

16:00 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۶۸۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی «عصرانه» از این پس به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می رود.
شبکه افقبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه افق، محمدرضا باقری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «عصرانه» با اشاره به ویژگی های سری جدید این برنامه اظهار کرد: سری نخست عصرانه بیشتر به بازخوانی اخبار مطبوعات اختصاص داشت اما در سری جدید، خبرگزاری ها و فضاهای مجازی هم مورد رصد قرار می گیرند و اخباری که در این فضاها منتشر شده اند در برنامه مطرح می شوند.

وی افزود: با توجه به محتوای خبری برنامه «عصرانه» طی صحبت هایی که با مدیران شبکه و صاحب نظران داشتیم به این نتیجه رسیدیم برای پویایی و ضریب نفوذ بیشتر برنامه را از حالت ضبطی که چندین ساعت از اخبار عقب بود به پخش زنده تبدیل کنیم.

تهیه کننده «عصرانه» با بیان اینکه برخی معتقد بودند بحث خبر و جدیتی که در آن هست برای مخاطبان خسته کننده می شود گفت: به همین منظور آیتم طنز خبری هم به سری جدید «عصرانه» اضافه شده است.

وی ادامه داد: در سری قبل تنها یک مهمان و یک موضوع در هر قسمت وجود داشت ولی در سری جدید زمان گفت وگو با هر مهمان کم شده اما شاهد بیان نظرات از سوی چندین مهمان غیر حضوری و ارائه تحلیل های خبری توسط آنها هستیم.

باقری خاطرنشان کرد: سه مجری عصرانه هیچ یک به تحلیل اخبار نمی پردازند بلکه تنها آنچه در رسانه ها منعکس شده را انتخاب و بیان می کنند یا اینکه تحلیل ارائه شده در رسانه ها و کاربران فضاهای مجازی را به اطلاع مخاطبان می رسانند.

تهیه کننده «عصرانه» با اشاره به اختصاصی بخشی از این برنامه به فضاهای مجازی عنوان کرد: در مورد شبکه های اجتماعی باید گفت کاربران این فضاها بخشی از جامعه هستند و برخی از آنها جزو فعالان رسانه ای محسوب می شوند بنابراین نمی توان نقش شبکه های اجتماعی را نادیده گرفت چون سرعت انتشار خبر در آنها بیشتر است و برخی ملاحظات رسانه های جمعی را نیز ندارند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «عصرانه» از این پس شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده و از ساعت 19:00 تا 19:30 روی آنتن شبکه افق می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *