قهرمانان امنیت و آرامش جامعه، در تیررس رسانه‌های مسموم غربی/ دشمنان از امنیت ما ناراحتند

11:41 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۵۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مردم آمال غربی‌ها و مراکز رسانه‌ای آنها را شناخته‌اند و می‌دانند وقتی اتحادیه اروپا چند سال پیش نام قاضی مقیسه را در لیست تحریم شوندگان خود وارد می‌کند و وقتی امروز رسانه‌های غربی و اذناب همسوی آنها در داخل به او می‌تازند،هدفشان چیست.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آمار از ثبت 30 میلیون نفر- شب اقامت تا پایان روز ششم فروردین‌ماه 96 و در جریان سفرهای نوروزی مردم حکایت دارد. 

همچنین پیش بینی میشود کل سفرهای نوروزی امسال به حدود 70 میلیون نفر- شب اقامت در تمام طول تعطیلات نوروزی برسد. در این تعطیلات خیلی‌ها به نقاط دوردست سفر کردند؛ بسیاری با خودرو شخصی همراه با خانواده، جاده‌های اصلی و فرعی را شبانگاه پشت سر گذاشتند و در مناطق خلوت بیتوته کردند؛ دشت و صحرا تفرجگاه بسیاری از مردم شد و همه اینها در اوج امنیت و آرامش رخ داد؛ امنیتی که حتی در کشورهای مدعی هم کمتر میتوان سراغ آن را گرفت. دوستی که بتازگی از یک سفر اروپایی برگشته بود، میگفت پلیس به ما توصیه میکرد که بعد از ساعت 11 شب به برخی از محلات شهرهای بزرگ نرویم و دوست دیگری میگفت اگر بعد ازساعت 10 شب گذارتان به محله هارلم نیویورک بیفتد و هوس پیاده روی به سرتان بزند، به احتمال زیاد طعمه زورگیرها خواهید شد.

اینها را گفتم تا از کسانی بنویسم که ما امنیت شب و روزمان را مدیون آنها هستیم. غیر از نیروهای امنیتی، این قضاتِ شجاع، جهادگر و پاک طینت هستند که با تنبیه و مجازات متخلفان و مفسدان، زمینه امنیت اجتماعی را برای جامعه ما به ارمغان آورده‌اند. این را دوست و دشمن میدانند. دوستان چنین عملکردی را تحسین میکنند؛ اما طبیعی است که دشمن از امنیت و آرامش ملت ما ناراحت باشد و برای آنکه این امنیت و آرامش را هدف قرار دهد، با انتشار مطالب و اخبار دروغ در مقیاس بسیار گسترده و با بمباران تبلیغاتی افکار عمومی، تلاش میکند، وجهه این مجاهدان راه خدا را نزد ملت تخریب کند تا با کنار زدن آنها به هدفش که مخدوش کردن امنیت جامعه ایران است، برسد؛ امنیتی که امروز پس از حضور داعش در برخی شهرهای مدرن غربی، حتی  مورد رشک جوامع مدعی جهان است.

چندی پیش فردی را به اتهام اهانت به مقدسات، آموزش مسائل غیراخلاقی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه از طریق دوربین مخفی و هک وب کم دستگیر کردند و پس از ارائه مدارک و مستندات این جرایم به مجرم، وی با صراحت به همه این موارد اعتراف کرد و پس از آنکه یکی از قضات انقلابی، آگاه و مردمی ما(قاضی مقیسه) حکم سنگینی برای او برید، بلوایی در رسانه‌های مخالف در خارج و به تبع آن دربخشی از فضای مجازی در داخل کشور رخ داد؛ انگ‌ها زدند، تهمتها وارد کردند؛ پیشینه‌های دروغ خلق کردند تا این قاضی شجاع و انقلابی را متوقف کنند؛ اما به یمن آگاهی مردم، دیگر تحت تاثیر هر خبر کذبی واقع نمی شوند.چشم و گوشها به یُمن گسترش ارتباطات باز شده است. 

مردم آمال غربی‌ها و مراکز رسانه‌ای آنها را شناخته‌اند و میدانند وقتی اتحادیه اروپا چند سال پیش نام قاضی مقیسه را در لیست تحریم شوندگان خود وارد میکند و وقتی امروز رسانه‌های غربی و اذناب همسوی آنها در داخل به او می‌تازند،هدفشان چیست. آنها امنیت ما را نشانه گرفته‌اند و مردم هم این را خوب فهمیده‌اند و برای همین هم هست که در فضای واقعی جامعه ما، در کوچه و خیابان و در محیط‌های اجتماعی، به امثال قاضی مقیسه، نه تنها از نگاه غربی‌ها نگریسته نمیشود، بلکه بعنوان قهرمانان امنیت و آرامش جامعه مورد احترام مردم هستند؛ قهرمانانی که در این راه تا شهادت هم پیش رفته‌اند و جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته‌اند تا امروز و درتعطیلات نوروزی 96 حدود 70 میلیون سفر توام با امنیت و آرامش در کشور ما ثبت شود و رکوردی دیگر از امنیت اجتماعی ایران را به رخ جهانیان بکشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *