رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اهمیت دیپلماتیک حضور ناوگان نیروی دریایی ارتش در بندر اوکتائو

11:34 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۵۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری با اشاره به ماموریت راهبردی اعزام ناوگروه به کشور قزاقستان، تصریح کرد: حضور ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر اوکتائو اهمیت بسیاری در حوزه دیپلماتیک دارد.
نیروی دریایی ارتش
به گزارش گروه سیاسی ، ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه ناوگروه اعزامی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بندر اوکتائو قزاقستان با تبریک ماه رجب و سال 96 اظهار کرد: امیدواریم امسال برای ملت ایران توأم با سلامتی و برکت بسیار باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهید امیر صیاد شیرازی افزود: خدا را شاکریم توفیق خدمت در راستای رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری را کسب کردیم.

فرمانده منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت راهبردی اعزام ناوگروه به کشور قزاقستان، تصریح کرد: حضور ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر اوکتائو اهمیت بسیاری در حوزه دیپلماتیک دارد.

وی خزر را دریای صلح و دوستی خواند و گفت: صلح و دوستی را باید با توانمندی کسب کرد و با ضعف به دست نمی‌آید و حضور ناوگان جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی است.

باقری با اشاره به نامگذاری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری در سال 96 اظهار کرد: تولید و اشتغال در کشور نیاز به فراهم کردن زمینه دارد و بستر آن ایجاد امنیت و امنیت محصول تلاش نیروهای مسلح بوده و اجرای ماموریت‌های محوله زمینه‌ساز فرمایش مقام معظم رهبری می‌شود و نتیجه آن برکت و بهبود شرایط اقتصادی برای ملت ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *