رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هدیه روز پدر چقدر تمام می‌شود؟/ از هدیه‌های چند هزار تومانی تا هدیه‌های میلیونی

10:29 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۴۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
با نزدیک شدن به روز پدر، افراد خانواده دچار سردرگمی برای خرید هدیه مناسب می شوند که در این گزارش قصد پیشنهاد هدیه های مناسب با سلیقه و بودجه شما را داریم.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، با نزدیک شدن به میلاد امیرالمومنین امام علی (ع) و نام گذاری این ایام به نام روز پدر، افراد خانواده برای گرامی داشت جایگاه پدر اقدام به خرید هدیه می کنند و بازار فروش کالاهایی که پس از تب و تاب خرید شب عید برای چند روزی تعطیل شده بود را دوباره جان تازه داد، با این تفاوت که محرک بازار، فروشگاه های وسایل مردانه است.

در میان گزینه های احتمالی، با توجه به هزینه در نظر گرفته شده و سلیقه افراد شانس خرید مواردی همچون ماشین اصلاح صورت، وسایل الکترونیکی، ساعت، وسایل و تجهیزات فنی، عطر، کیف، وسایل ورزشی، کتاب و گل بیشتر از سایر موارد است، به همین خاطر نگاهی به قیمت این وسایل در این روزها می اندازیم.

اگر قصد خرید هدیه تا سقف مبلغ 100 هزار تومان را دارید مواردی همچون ست خودکار و خودنويس یوروپن یا ایپلمات، جعبه ابزار یا کیف ابزار برندهای مختلف، ماگ های نوشیدنی، صندلی سفری تاشو، کیف پول چرم، دستگاه تصفیه هوا خودرو، فلش، هارد اکسترنال، هدست و یا لوازم جانبی گوشی را انتخاب کنید.

در این گروه از اقلام نباید از هدیه های فرهنگی همچون کتاب، مجلات و آلبوم موسیقی غافل شد.
 
در صورتی که امکان خرید هدیه تا قیمت 300 هزار تومان را دارید دستتان برای خرید انواع ریش تراش برقی باز است، همچنین امکان خرید دوربین عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال را نیز دارید.

اگر پدرتان علاقه مند به انواع عطر یا ادکلن است گزینه های متفاوتی در این سطح قیمت پیش رو دارید و حتی برخی از مغازه داران خوش ذوق به مناسبت این ایام اقدام به تزیین عطر مردانه در داخل جعبه هدیه و همراه با گل می کنند.

گفتنی است روتشکی برقی، بالش طبی هوشمند و دستگاه فشار سنج نیز در این رنج قیمت قرار دارند.

در رنج قیمتی تا مبلغ 500 هزار تومان علاوه بر امکان خرید محصولات ذکر شده در سطح کیفیت بالاتر امکان خرید محصولاتی همچون مسيرياب خودرو، کیف اداری چرم، عینک آفتابی، ماساژور پا و ساعت مچی و پوشاک ورزشی را دارید.

برای گروه قیمتی تا یک میلیون تومان نیز امکان خرید تبلت، لپ تاپ، صندلی های ماساژور، دوچرخه و تجهیزات ورزشی وجود دارد.

و در نهایت هدیه هایی با مبلغ بیش از یک میلیون تومان کارواش ماشین، گوشی موبایل، پیچ گوشتی شارژی، متر و تراز لیزری پیشنهاد می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *