هيچ وقت به مردم نگفته‌ام و نمی‌گویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید + فیلم

10:42 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۹۵۸
خبرگزاری میزان-رهبر معظم انقلاب؛ هيچ وقت به مردم نگفته‌ام و نمی‌گویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید. بنده در انتخابات‌ها دخالت نمی‌کنم. یک جا فقط من دخالت میکنم و آن آنجایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد بکنند و رأی مردم را بشکنند.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، بیانات رهبر معظم انقلاب؛ آن چیزی که من عرض میکنم در درجه اول برای این حقیر آنچه که مهم است شرکت عمومی در انتخابات است و همه آحادی که می‌توانند رای بدهند وارد انتخابات بشوند این اولین و مهم‌ترین خواسته ماست.
در امر انتخابات مُرّ قانون باید عمل بشود. نتیجه انتخابات ملت هر چه که شد، این معتبر است این قانون است.
بنده در انتخابات‌ها دخالت نمی‌کنم. یک جا فقط من دخالت میکنم و آن آنجایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد بکنند و رأی مردم را بشکنند.
هر کس بخواهد با نتیجه آرای ملت دربیفتد بنده در مقابلش می‌ایستم در سال‌های گذشته، انتخابات‌های گذشته هم همین‌جور بوده، در سال۷۶، در سال۸۴، در سال٨٨، در سال۹۲، بعضی مقابل چشم مردم بوده، بعضی مردم مطلع نشدند اما این حقیر در جریان قرار گرفتم.
در همه این سال‌هایی که شمردم، کسانی بودند که می‌خواستند در مقابل انتخابات بایستند، حالا در سال٨٨ آشکار شد، در همه این سال‌ها بنده ایستادم، گفتم نتیجه انتخابات هرچه هست باید تحقق پیدا کند.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/02']
 
رهبر معظم انقلاب 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *