روحیه وفاق و همدلی در بین مسئولان تقویت شود

13:48 - 30 مرداد 1393
کد خبر: ۲۹۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: وزیر دادگستری با اعلام اینکه جنگ روانی دشمن علیه ایران تمامی ندارد، گفت: باید روحیه وفاق، همدلی و مودت در بین مسئولان جامعه تقویت شود.


: وزیر دادگستری با اعلام اینکه جنگ روانی دشمن علیه ایران تمامی ندارد، گفت: باید روحیه وفاق، همدلی و مودت در بین مسئولان جامعه تقویت شود.

به گزارش ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی و یادواره شهدای روحانیت شهرستان قائم شهر با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: افتخار می کنیم پیرو مذهب جعفری هستیم و دریای معارف این امام همام سبب رفع بسیاری از گرفتاری های روزگار می‌شود.

وی با اشاره به استیضاح روز گذشته وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با وجود اختلاف نظر و اختلاف سلیقه اظهار کرد: اگر چه روز گذشته اختلاف نظر وجود داشت اما فضای آرامی بود و ما نمی گذاریم انسجام جامعه و نظام به خطر بیفتد.

به گفته وزیر دادگستری همزمان با بحث استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسانه های خارجی جنگ روانی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: به آنها می گوییم مردم ما جنگ های روانی بسیاری را تحمل کرده و پشت سر گذاشته اند و این جنگ روانی هیچ اثری در آنها ندارد.

وزیر دادگستری با اشاره به داستان خلق انسان و اعتراض ملائک نسبت به سجده به آدمیان و اینکه انسان ها در زمین فساد و خونریزی به پا می کنند اظهار کرد: امروزه مظاهر فساد را در دنیا می بینیم و متاسفانه از همه گروه ها و گرایش ها، مذاهب، طیف ها و طبقات انسانی گرفتار این مصیبت هستند.
وی ادامه داد: روسای آدمکشان و کودک کش در دنیا مدعی خداپرستی هستند و این یهودیان با توسعه و ترویج فساد در طول تاریخ به جایی می رسند که خداوند بر آنها غضب می کند.

وزیر دادگستری بیشترین گرفتاری بزرگ امروز را منتصب به متدینان به دین اسلام و سران اشرافی کشورهای اسلامی دانست و گفت: توطئه های بین المللی سران استکبار و شرک همراه با این آقایان به ظاهر مسلمان انجام می شود طوری که با اره برقی انسان ها را از نصف جدا می کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه خداوند به فرشتگان فرموده است که من چیزی می دانم که شما نمی دانید جایگاه واقعی انسان را جایگاه معرفت به حق، آگاهی و علم دانست و گفت: خداوند به همین دلیل انسان را خلیفه خود بر روی زمین قرار داد.

پورمحمدی تاکید کرد: جهان امروز که از چشمه معارف جوشان بزرگان دین و ائمه اطهار به دور است این گونه به سرنوشت فساد اخلاقی، مالی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دچار شده است.

پورمحمدی درخصوص شخصیت آیت الله صالحی مازندرانی اظهار کرد: بنده مراوده بسیار نزدیکی با ایشان نداشتم اما در سال 61 که دادستان انقلاب مشهد شده بودم ایشان در آنجا حاکم شهر بود و من در این مدت کوتاه بزرگواری، ادب و احترام را در شخصیت او دیدم.

وی ادامه داد: صالحی مازندرانی از پرورش یافتگان مکتب امام صادق (ع) است و همه ما باید شان و نقش علما را گرامی بداریم چرا که آنها مایه برکت و وحدت جامعه هستند.

وزیردادگستری با بیان اینکه آثار فقه باید در عمل و رفتار خود را نشان دهد، ادامه داد: سازگاری و تواضع و فروتنی و همچنین مردم دوست بودن در رفتار آیت الله صالحی مازندرانی به خوبی مشاهده می شد.
در این مراسم سند هویتی آیت الله صالحی مازندرانی از سوی مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران و تنی چند از نمایندگان مردم بابل و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *