رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراکسیون زنان مجلس انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد

19:05 - 05 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۵۸۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای اقدام موهون روزنامه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور موهون پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای اقدام موهون روزنامه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور موهون پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.


به گزارش ، متن بیانیه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

اخیرا روزنامه شارلی ابدو با نشر کاریکاتوری موهن و شرم آور، بار دیگر به ساحت مقدس پیامبر و دین مبین اسلام توهین نموده و موجب جریحه دار شدن احساسات دینی تمام مسلمانان جهان اعم از زن و مرد گردیده. تعابیر منحصر به فرد و جایگاه خاص پیامبر گرامی اسلام در میان تمام انبیا و در روز جزا و همچنین محور بودن ایشان برای وحدت عالم اسلام، بر کسی پوشیده نیست و حکایت از این واقعیت دارد که توهین کنندگان از جمله صهیونیسم جهانی و دولت های غربی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان که حتی اجازه داشتن حجاب و یا بیان اعتقادات مسلمانان را بر نمی تابند، ترس از اتحاد بین مسلمانان آنان را به چنان رذالتی کشانده که هیچ فرد جاهلی جرأت جسارت به ساحت مقدس را پیدا نمی کند؛ امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی ها به پیامبر عظیم الشأن اسلام خشمگین اند و این توهین موج نفرت و انزجار از آنان را قوی تر می نمایند.

ما زنان و دختران مسلمان اهانت به پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که دارای قداست ویژه ای در تمام کتب آسمانی و قرآن کریم هستند را رفتاری غیر اخلاقی دانسته و محکوم می نماییم.

نمرود تیر بسته به زیبایی خدا زیبایی خدا، به خدا بیشتر شده است

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *