اطلاعیه انتخاباتی محسن هاشمی برای یک خبرگزاری/ از معاونت دانشگاه آزاد استعفا نمی‌دهم

16:05 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۸۰۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون عمرانی دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌‌ای که برای یکی از خبرگزاری‌ها ارسال کرده، متذکر شده که طبق قانون برای حضور در انتخابات شورای شهر، لزومی بر استعفایم از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد وجود ندارد.
محسن هاشمیبه گزارش گروه سیاسی ، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، اعلام کرد: طبق قانون برای حضور در انتخابات شورای شهر، لزومی بر استعفایم از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد وجود ندارد.

وی اظهار کرد: از توجه رسانه‌ها به انتخابات شوراها تشکر می‌کنم اما مطابق با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اصلاحات آن، معاونان دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به استعفا جهت کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیستند.

هاشمی افزود: در ماده 28 قانون و اصلاحیه آن، 10 شخصیت حقوقی که معاونین آن ملزم به استعفا هستند، ذکر شده است اما تنها رئیس دانشگاه آزاد و روسای شعب دانشگاه های غیردولتی ملزم به استعفا قبل از کاندیداتوری هستند و درباره معاونان آن موضوعی ذکر نشده است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در انتخابات مجلس نیز لزومی بر استعفای معاونان دانشگاه آزاد وجود ندارد، اظهار کرد: صلاحیت بنده توسط هیات های اجرایی در سال 94 نیز تایید شده بود.
 
شایان ذکر است هاشمی روز شنبه پنجم فروردین ماه با مراجعه به فرمانداری تهران برای کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *