فراخوان طراحی دیوارنگاری پیشواز بهار 1394 منتشر شد

15:25 - 05 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۵۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سازمان زیباسازی شهر تهران با انتشار فراخوان طراحی دیوارنگاری پیشواز بهار 1394 از کلیه هنرمندان حوزه تجسمی و گروه‌های تخصصی دعوت به همکاری کرد.

:سازمان زیباسازی شهر تهران با انتشار فراخوان طراحی دیوارنگاری پیشواز بهار 1394 از کلیه هنرمندان حوزه تجسمی و گروه‌های تخصصی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سازمان زیباسازی شهر تهران از کلیه هنرمندان حوزه تجسمی و گروه‌های تخصصی دعوت کرد تا نسبت به طراحی دیوارنگاری با موضوع پیشواز بهار 1394، با استفاده از شیوه های اجرایی خلاق و با مواد و مصالح نیمه ماندگار اقدام کنند.

هنرمندان تا تاریخ شنبه 11 بهمن ماه 93 مهلت دارند تا آثار خود را به سازمان زیباسازی شهر تهران اداره نقاشی دیواری ارسال کنند. برای ارسال آثار، محدودیتی وجود ندارد. تاریخ داوری آثار 13 بهمن ماه انجام و نتایج داوری ها و برگزیده ها 15 بهمن ماه اعلام می شوند.


مدیر هنری این طرح، اردشیر میرمنگره و هیات داوران متشکل از محمدعلی بنی اسدی، خسرو خسروی و سعید روانبخش است.

به نفرات برگزیده اول تا سوم، به ترتیب 40، 30 و 20 میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار اعطا می شود. همچنین به صاحبان طرح‌های مصوب جهت اجرای شهری مبلغ 20 میلیون ریال بابت حق طرح، پرداخت و هنرمندان طرح مصوب، جهت اجرا تا سقف هزار مترمربع در اولویت خواهند بود.


کلیه متقاضیان می‌توانند نسبت به مطالعه شیوه نامه ارائه اثر و نیز دریافت و تکمیل فرم های ثبت نام به سایت www.zibasazi.ir بخش دستورالعمل ها و فرم ها اقدام نمایند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *