دولت نگران و دلواپس بودن را به صورت یک فحش درآورد

12:34 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۵۰۳
حداد عادل اظهار کرد: 4 سال پیش رئیس جمهور محترم احتمال پیروزی نمیداد اما کسانی وارد صحنه انتخابات شدند که شرایط خاصی ایجاد شد، ائتلافی هم که ما ایجاد کردیم به دلیل برخی اشتباهات به اختلاف انجامید، بالاخره یک پیروزی غیرمنتظره برای آنها حاصل شد، این پیروزی با شعار اعتدال و مذاکره با با تحریم کنندگان حاصل شد.
غلامعلی حداد عادل
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، غلامعلی حداد عادل در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد  با بیان اینکه امروز برای ایران در تهران تصمیم گیری می شود نه در واشینگتن و لندن و پاریس؛ این عزت و امنیت و اقتدار است‎ اظهار کرد: 4 سال پیش رئیس جمهور محترم احتمال پیروزی نمیداد اما کسانی وارد صحنه انتخابات شدند که شرایط خاصی ایجاد شد، ائتلافی هم که ما ایجاد کردیم به دلیل برخی اشتباهات به اختلاف انجامید، بالاخره یک پیروزی غیرمنتظره برای آنها حاصل شد، این پیروزی با شعار اعتدال و مذاکره با با تحریم کنندگان حاصل شد.

وی ادامه داد: وقتی روحانی پیروز شد کسانی که 8 سال در متن نبودند و حتی از کاندیداتوری روحانی حمایت نکرده بودند با پیروزی وی برای تصاحب سمت ها و پست ها هجوم آوردند یعنی یک عده گویی گرسنه بودند و یک سفره چیده شده را دیدند و با عجله همدیگر را صدا کردند تا پست ها را نقسیم کنند و نتیجه این امر حقوق های نجومی و ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان شد‎.

حداد عادل افزود: در دولت یازدهم در بین وزارت خانه ها تنها دو سه وزارت خانه اصطلاحا و اسما نصیب جریان ما شد که مهمتر از همه وزارت کشور بود، در همین وزارت کشور در کمتر از 4 سال سه بار معاون سیاسی وزارت خانه عوض شد.


وی با تاکید بر اینکه اصل مذاکره تصمیم نظام و تصمیم عاقلانه ای بود بیان کرد: عده ای می گفتند ما نگران و دلواپس خدعه طرف مقابل هستیم، اما دیدیم که دولت نگران بودن و دلواپس بودن را به صورت یک فحش دراورد، اعتدال مدنظر دولت یازدهم از همان ابتدا هم برای اصولگرایان و هم برای اصلاح طلبان قابل فهم و باور نبود‎.

حداد عادل در ادامه تصریح کرد: با این رفتاری که صورت گرفت دشمن آن چیزی را که نباید بفهد، فهمید.

وی تصریح کرد: آن روزی که برجام منعقد شد تیتر نخست روزنامه های طرفدار را دولت را نگاه کنید؛ امروز نتیجه چه شد؛ تحریم پشت تحریم.

نایب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد دوقطبی  برجامیان و نابرجامیان در جامعه در یک مقطع زمانی گفت: آیا امروز آنها که دوقطبی برجامیان و نابرجامیان را مطرح می کردند رویشان می شود از این حرفها بزنند. آیا این حرف ها دیگر معنا دارد؛ برجام با بدعهدی دشمنان و رفتار برخی در داخل تاریخ مصرفش به عنوان یک شعار تمام شد.

حدادعادل با بیان اینکه مشکل امروز مردم و جامعه ما مسائل اقتصادی است، گفت: جبهه مردمی تصمیم دارد در کنار نامزد نهایی تیم همراه وی را هم معرفی کند تا مردم بدانند یک تیم کارآمد وارد صحنه شده است.

وی بیان داشت: جبهه مردمی برای نفی احزاب به وجود نیامده است بلکه این جبهه برای هم افزایی نیروها و احزاب انقلابی شکل گرفته است و این یک نوع آوری محسوب می شود و برای نخستین بار است که از همه کشور نامزدهایی با برنامه می آیند تا نمایندگان اقشار و تشکل ها از سراسر کشور به آنها رأی دهند.

نایب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه جبهه مردمی می خواهد به اصول اسلام وانقلاب و آرمان های امام بازگردد، اظهار کرد: امروز وقت همت و بصیرت و وحدت است؛ دلسوزان انقلاب و خانواده های شهدا وقتی به ما می رسند نسبت به ایجاد اختلاف در میان نیروهای انقلابی نگرانی دارند و چنین مطرح می کنند که اگر با دو الی سه کاندیدا در انتخابات شرکت کنید شکست می خورید.

حدادعادل با اشاره به اظهارات اخیر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: این مقام آمریکایی اخیرا اعلام کرده که باید جلوی وضع تحریم های جدید علیه ایران را بگیریم چرا که این کار باعث روی کار آمدن تندروها در ایران می شود؛ این امر بدان معناست که دشمنان انقلاب اسلامی برخلاف دهه اول انقلاب که به مردم ما تاکید می کردند در انتخابات شرکت نکنید حالا وقیحانه تاکید دارند که در انتخابات شرکت کنید و به آن فردی که ما می گوییم رأی دهید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جبهه مردمی یک تشکل خلق الساعه نیست که مانند حباب ظاهر شود و از بین برود یعنی بعد از انتخابات کار ما تمام نمی شود؛ اگر انشاءالله پیروز شدیم تمام همت خود را معطوف به کمک به دولت آینده می کنیم واگر هم پیروز نشدیم لحظه ای در ادامه راهی که در پیش گرفته ایم تردید نخواهیم کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *