رونمایی از بزرگترین ماکت ساخته شده برج آزادی در میلاد

12:21 - 05 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۵۰۲
خبرگزاری میزان: مدیرعامل برج میلاد تهران با تشریح برنامه های برج میلاد تهران در یوم الله دهه فجر گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در این برج میلاد اجرای می‌شود که یکی از این برنامه های رونمایی از بزرگترین ماکت ساخته شده برج آزادی است.

: مدیرعامل برج میلاد تهران با تشریح برنامه های برج میلاد تهران در یوم الله دهه فجر گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در این برج میلاد اجرای می‌شود که یکی از این برنامه های رونمایی از بزرگترین ماکت ساخته شده برج آزادی است.

به گزارش ، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب اظهار کرد: فضاسازی محیطی، اجرای اینستالیشن های مفهومی انقلاب اسلامی در زیرگذر برج میلاد تهران، میزبانی از جشنواره موسیقی، تئاتر و جشنواره بین المللی فیلم فجر، از جمله برنامه های برج میلاد تهران در این ایام است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی ادامه داد: این مراسم در 21 بهمن، همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وبا حضور گسترده شهروندان و هنرمندان برگزار می شود.
به گفته هوشیار پارسیان همچنین در شب 21 بهمن شهروندان بانگ تکبیر الله اکبر را همراه با خانواده شهدای انقلاب اسلامی از فراز برج میلاد تهران سر می دهند.

نمایشگاه پوستر 30 سال سینمای ایران
مدیرعامل برج میلاد تهران از برپایی نمایشگاه پوستر 30 سال سینمای ایران در گالری سازه راس به مدت 10 روز خبر داد و گفت: برپایی کارگاه نقاشی هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا در طبقات تجاری، همچنین برپایی جشنواره هنرهای تجسمی از تاریخ 18 بهمن ماه از دیگر برنامه های برج میلاد در این ایام است.
هوشیار پارسیان همچنین با بیان اینکه مراسم افتتاح سال نوری با همکاری یونسکو در برج میلاد تهران برگزار می شود، اظهار کرد: سال 2015 با هدف برجسته کردن اهمیت نور در زندگی روزمره مردم از طرف سازمان علمی، فرهنگی، تربیتی ملل متحد (یونسکو) به عنوان سال جهانی نور معرفی شده است. ضمن آنکه بزرگداشت هزارمین سال انتشار کتاب «المناظر» ابن هیثم دانشمند مسلمان از علل معرفی این سال است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز از جمله کشورهای مشارکت کننده در برنامه سال جهانی نور بوده و به همین مناسبت مراسم افتتاحیه سال جهانی نور در ایران در روز 12 بهمن ماه در گالری غربی برج میلاد تهران برگزار می شود.

رونمایی از بزرگترین ماکت برج آزادی
مدیرعامل برج میلاد تهران در پایان از رونمایی از بزرگترین ماکت برج آزادی خبر داد و گفت: برج آزادی از جمله نمادهای معرفی شهر تهران است و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی این میدان و برج آزادی یکی از اصلی ترین مراکز تجمع مردم بوده و همچنین از جمله نمادهایی است که به نوستالوژی بسیاری از شهروندان تبدیل شده است
وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: به همین دلایل تصمیم برآن شد که ماکت آن در ابعاد 6 در سه به عنوان بزرگترین ماکت، ساخته و به عنوان یکی از نمادهای پایتخت در برج میلاد تهران به عنوان نماد مدرن تهران رونمایی ونگهداری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *