تلاش برای معرفی فیلم "محمد(ص)" مجیدی به کن

11:42 - 05 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۴۹۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مسئولان سینمایی ایران قصد دارند فیلم "محمد(ص)" ساخته مجید مجیدی را به عنوان نماینده سینمای کشورمان به جشنواره کن معرفی کنند. اگر این اتفاق بیفتد و بنا شود این فیلم در جشنواره کن رونمایی شود در آن صورت باید قید اکران آن در جشنواره فجر زده شود.

: مسئولان سینمایی ایران قصد دارند فیلم "محمد(ص)" ساخته مجید مجیدی را به عنوان نماینده سینمای کشورمان به جشنواره کن معرفی کنند.

اگر این اتفاق بیفتد و بنا شود این فیلم در جشنواره کن رونمایی شود در آن صورت باید قید اکران آن در جشنواره فجر زده شود.

به گزارش این تصمیم در حالی مدنظر قرار گرفته که دولت فرانسه این روزها به بهانه آزادی بیان، هتاکان به پیامبر اسلام(ص) را مورد حمایت قرار داده و به یکی از مراکز اسلام‌هراسی در جهان تبدیل شده است.

بنا به اطلاعات ارائه شده در "کیهان" همچنین جشنواره کن پیش از این بارها با پذیرش و نمایش فیلم‌های ضد ایرانی تصاویر سیاهی از کشورمان به مخاطبان نشان داده و جوایزی نیز به این فیلم‌ها اختصاص داده بود.

اکنون افکار عمومی و علاقه‌مندان به سینما در انتظار واکنش مسئولان فرانسوی جشنواره کن به حضور فیلم "محمد(ص)" در این جشنواره هستند تا محکی برای شعار آزادی بیان در غرب باشد، شعاری که تاکنون تنها به هتاکان اجازه توهین به مقدسات اسلامی را داده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *