خدا را شکر مردم مرز خوشبختی را دوست داشتند/ محبت ها بیش از حد انتظارم بود

21:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۹۰۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
غفارمنش با ابراز خوشحالی از اینکه مردم سریال "مرز خوشبختی" را پسندیده اند، گفت: محبت ها بیش از حد انتظارم بود.
سریال مرز خوشبختیامیر غفارمنش بازیگر سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: پیش از سریال "مرز خوشبختی" دو نقش کوتاه را در قالب بازیگر میهمان برای حسین سهیلی زاده بازی کرده بودم.

وی ادامه داد: خیلی تمایل داشتم که با این کارگردان کار کنم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و بر اساس شنیده ها گویا سریال "مرز خوشبختی" پربیننده ترین سریال نوروزی سیما شده است.

بازیگر مجموعه " سیب خنده" تصریح کرد: در این سریال با گروهی بسیار حرفه ای و یک تهیه کننده خوب به نام مهران رسام رو به رو بودم که با او از دوران سریال های "دنیای شیرین" و "سیب خنده" کار کرده بودم و دوست قدیمی من بود.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: عوامل سریال "مرز خوشبختی" انسان های محترم و خوش حسابی بودند که بر همین اساس کار کردیم و خدا را شکر اثر خوبی شده است و تصور می کنم انرژی خوب موجود در این سریال باعث رقم خوردن یک اثر خیلی خوب شد.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: بازخوردهایی که از مردم درباره سریال "مرز خوشبختی" دریافت کرده ام بسیار خوب بوده چرا که اصلا فکر نمی کردم تا این اندازه از این سریال استقبال می شود چرا که اعتقاد داشتم سریال های عید به دلیل اینکه مردم به سفر می روند و یا مشغول دید و بازدید هستند، چندان دیده نمی شود.

وی همچنین گفت: با توجه به پیام هایی که از مردم دریافت کردم، متوجه شدم که این اثر را پسندیده اند و خدا را بابت این موضوع شکر می کنم.

غفارمنش خاطرنشان کرد: درباره استقبال از سریال "مرز خوشبختی" باید بگویم که بیش از انتظارم، مردم نسبت به من محبت داشتند و به همین دلیل بسیار خوشحال هستم.

گفتنی است، در سریال "مرز خوشبختی" بازیگرانی از جمله مهدی سلوکی، پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان و شهرزاد کمال زاده به ایفای نقش پرداخته اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *