رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرز خوشبختی به موضوع بیکاری پرداخت/ تلاش برای روایتی طنز گونه با محور چند جوان

15:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۸۰۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
"مرز خوشبختی" به عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیما به موضوع بیکاری پرداخت و تلاش خود را برای روایتی طنز گونه با محوریت چند جوان به کار گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" که گزینه نوروزی شبکه دو سیما برای پخش در نوروز سال 1396 بود، داستان  محوری خود را با حضور چند جوان پیش می برد.

"مرز خوشبختی" اصل داستان خود را بر زندگی یک جوان شهرستانی استوار کرده که بر این اساس، این جوان برای کار و زندگی وارد تهران می شود.

سریال مرز خوشبختی

پس از ورود این جوان به تهران، اتفاق های مختلفی برای او رخ می دهد با وجود اینکه او از تحصیلات عالی برخوردار است اما برای پیدا کردن کار دچار مشکل می شود.

مشکل این جوان شهرستانی برای پیدا کردن کار در کنار علاقمندی او به خواهر دوست خود، باعث بروز مخالفت هایی از سوی خانواده دختر مورد نظر او برای ازدواج آن ها می شود.

در نهایت برخورد با مشکل مالی، باعث می شود این جوان همراه با دوست خود به فکر دزدی از یک  طلافروشی بیفتد که این موضوع در ادامه پیچیده تر می شود و خود، باعث بروز گره هایی در روند داستان می شود.

سریال مرز خوشبختی

امیر حسین آرمان نقش اصلی این سریال یعنی شخصیت امیر و پوریا پورسرخ نقش حمید دوست امیر را ایفا می کند.

از ویژگی های مثبت سریال  "مرز خوشبختی" ، پرداختن به موضوع بیکاری جوانان تحصیلکرده با وجود تلاش های بسیاری است که تعدادی از آن ها برای پیدا کردن کار انجام می دهند.

همچنین در این اثر به خوبی می شد تلاش سازنده را برای باقی گذاشتن رد پاهایی از طنز در سریال مشاهده کرد که در برخی موارد موفق و در موارد دیگر ناموفق بوده است.

سریال مرز خوشبختی

سریال نوروزی شبکه دو سیما تلاش کرد تا با محور قرار دادن چهره ای که چندی پیش در سریال "پریا" به عنوان شخصیتی گیرا، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، هر چه بیشتر در شمار بیننده هایش بیفزاید اما شاید تفاوت ماهیت در ریشه شخصیت اصلی این سریال با ایفای نقش این بازیگر در سریالی که نام آن برده شد، نوعی دوگانگی را در مخاطب ایجاد کرده باشد به گونه ای که نتواند با باوری عمیق در نقش مورد نظر دست پیدا کند.

از دیگر نکاتی که درباره سریال  "مرز خوشبختی" می توان مورد توجه قرار داد ، حضور پر رنگ مهدی سلوکی در این اثر و در نقش یک روحانی است چرا که این بازیگر مدت زیادی بود که کمتر در عرصه تصویر خودنمایی می کرد اما به تازگی با ایفای نقش در سریال نوروزی شبکه دو و پیش از آن، با حضور در سریال " آرام می گیریم" بازگشت رسمی و درعین حال پر رنگ خود را در عرصه بازیگر به صورت جدی به تمامی مخاطبان تلویزیون اعلام کرد.

همچنین ایفای نقشی متفاوت از مهدی سلوکی در این سریال باعث شد تا بیننده ها وجه جدیدی از توانایی های در عرصه بازیگری و تلاش برای متفاوت بودن در این زمینه را مشاهده کنند.

سریال مرز خوشبختی

سریال تلویزیونی  "مرز خوشبختی" به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام، با تیتراژی که علی لهراسبی بر روی آن خوانده بود، شب های نورز 1396 میهمان مخاطبان شبکه دو سیما بود.

در سریال  "مرز خوشبختی" بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی، امیر حسین آرمان، شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی ، جمشید جهان زاده ، شهربانو موسوی ، عباس محبی ، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی و جواد زیتونی به ایفای نقش پرداخته اند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *