رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی ایران مقابل بنگلادش

16:25 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۰۲۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست بنگلادش شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت 14:30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه) به وقت تهران به مصاف بنگلادش رفت.

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 12 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شوند.

هونگ چی یونگ اریک (هنگ‌کنگ) و جولیان کوبورن (استرالیا) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر بنگلادش امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست، علی طبری، حسین سلیمان‌اهری و مهدی جلوه بودند.

مربی تیم بنگلادش هم از ترکیب ردووانور رحمان، علی امین، رحمتول اسلام محمد، نسیم بهار، اسماعیل حسین (کاپیتان)، نور نابی ملاه و جابر بن کوبیر (لیبرو) برابر تیم ایران در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

در پایان دور مقدماتی تیم‌های کره جنوبی و ایران با 6 و 3 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد و هشت تیم برتر صعود کردند. تیم بنگلادش هم در جایگاه سوم قرار گرفت و در ادامه رقابت‌ها برای رتبه نهم تا یازدهم به میدان می‌رود.

در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز شنبه آغاز می‌شود، تیم‌های ایران، کره جنوبی، چین تایپه و چین در یک گروه با هم رقابت می‌کنند.
 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *