رسانه‌ها دستاوردهای فرهنگی راهیان نور را برای مردم تشریح کنند

17:18 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۹۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران از رسانه‌های جمعی خواست که در زمینه تبیین و تشریح دستاوردهای فرهنگی برنامه عظیم راهیان نور بکوشند.
حجت الاسلام حاجی صادقیبه گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی اظهار کرد: به لطف الهی در سال‌های اخیر به خصوص در ایام نوروز شاهد حضور خیره‌کننده و بسیار گسترده آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان در یادمان‌های دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور هستیم.

وی افزود: این حضور باشکوه و با بصیرت یک پیام مهم دارد و آن هم اینکه ملت ما در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود به ویژه پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس همچنان با عزم و اراده استوار خود در صحنه حضور دارند و فریب اغواها و تبلیغات دروغین دشمن را نمی‌خورند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه راهیان نور در این سال‌ها توأم با برکات و دستاوردهای فراوان معنوی و فرهنگی برای کشور ما بوده است، خاطرنشان کرد: ارتباط خاص نسل جوان با شهدا و دفاع مقدس بهترین سرمایه برای جامعه ماست تا بتواند مقاوم‌تر از هر زمان دیگری در برابر استکبار جهانی بایستد و از داشته‌های خود به درستی دفاع کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: با تکیه بر روحیه انقلابی و فرهنگ دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات موجود غلبه کرد و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، گام‌های جدی‌تر و استوارتری برداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *