رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مزه اقتصاد مقاومتی چاشنی زندگی مردم نشد

20:48 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۹۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: عملکرد دولت در زمینه اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی برای مردم به هیچ عنوان قابل لمس نبوده و مردم نتوانستند مزه اقتصاد مقاومتی را چاشنی زندگی خود کنند.
شریف پوربه گزارش گروه سیاسی ، عین الله شریف پور لارگانی طی مصاحبه ای در خصوص " عملکرد دولت در سال اقتصاد مقاومتی و میزان موفقیت در تحقق وعده ها و تامین نظر مردم "، تاکید کرد: عملکرد دولت در زمینه اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی برای مردم به هیچ عنوان قابل لمس نبوده است و هیچ گونه تغییری را دروضعیت اقتصادی مردم شاهد نبوده ایم و مردم نتوانستند مزه اقتصاد مقاومتی را چاشنی زندگی خود کنند.

وی با بیان اینکه اقتصادمقاومتی در این ایام منجر به همراهی مردم با دولت از یک سو و حل مشکلات جامعه نشده و بهبود وضعیت و معیشت را شاهد نبوده ایم، گفت: بسیاری از مردم از عملکرد اقتصادی دولت و تلاش برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی راضی نیستند، چراکه عملکرد دولت در این زمینه بیشتر کلی گویی و بدون نتیجه بوده است.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با این نوع عملکرد اجرایی و عملیانی اقتصادی دولت ، مردم امیدی به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت ندارند.

وی با بیان اینکه با اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی باید شاهد بهبود وضعیت معیشتی، رونق کسب، کار و تولید باشیم، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل ناموفق بودن در اجرایی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی،شاهد رکود مطلق و تعطیلی و عدم رونق بازار ها هستیم.

شریف پور با تاکید بر اینکه دولت باید جدیت بیشتری برای اجرایی کردن اقدامات و عملیات های اقتصاد مقاومتی داشته باشد تا شاهد تحرک در زمینه اقتصاد و توسعه کشور باشیم، تصریح کرد:گزارش ها در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز فقط آمارهای هستند که مورد پذیرش مردم نیست و این آمارها تحرکی در شرایط اقتصادی مردم بوجود نمی آورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با ابراز تاسف از اینکه به دلیل اجرایی نشدن صحیح اقتصاد مقاومتی هر روز شاهد افزایش قشر آسب پذیر هستیم،‌ افزود: تهدیدات برای حداقل معیشت مردم بیشتر شده و مشکلات اقتصادی بر خانواده ها فشار وارد کرده است.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *