واکنش سردار کوثری به ویدئو اخیر داعش؛ خیلی هنر کنید می توانید تنها به مرزها نزدیک شوید

11:32 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۹۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.
کوثریسردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی در خصوص ویدئو تهدید آمیز اخیر داعش بیان داشت: زمانی که مجموعه ای مانند داعش، آلت دست کسان دیگری مانند آمریکا، صهیونیست ها و عربستان باشند آنها به داعش یاد می دهند که چه بگوید و چه زمانی تهدید کند و چه زمانی خاموش باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید از فعالیت های خرابکارانه آنها غافل شویم، ادامه داد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و نیز نیروهای مسلح توطئه های آنان بر علیه کشور تاکنون خنثی شده و خواهد شد.

  عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن ممکن است اقدامات زیادی برای ایجاد ناامنی در کشور انجام دهد و همانطور که تاکنون نتوانسته اند هیچ غلطی کنند از این به بعد هم راه به جایی نخواهند برد.

به گفته کوثری، وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه های ایران در مقابله باچنین گروهک ها و تهدیدهایشان نیز اظهار داشت: قطعا برنامه هایی برای جلوگیری از ورود و نفوذ چنین عوامل دست نشانده ای در خاک کشور وجود دارد و خنثی می شود.


وی در خاتمه افزود: آنها خیلی هنر کنند می توانند به مرزها نزدیک شوند، اما یقینا تا بخواهند اقدامی کنند نیروهای امنیتی و نظامی ما بالای سرشان خواهند بود و هرنوع فعالیت شان را خنثی خواهند کرد. 



برچسب ها: آمریکا ایران داعش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *