هوای مازندران در روزهای پایانی تعطیلات بارانی است

10:36 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۹۰۴
هوای مازندران در روزهای پایانی تعطیلات ابری و بارانی خواهد بود.
تعطیلاتبه گزارش گروه جامعه ،اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد: از روز شنبه 12 تا دوشنبه 14 فروردین ، شاهد بارش باران ،کاهش دما ، ریزش سنگ و اختلال در جاده های استان مازندران خواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران و با توجه به نفوذ سامانه بارشی از جمعه شب، بارندگی و  وزش باد در مناطق مختلف مازندران آغاز شده  و از روز شنبه 12 تا دوشنبه 14 فروردین ، شاهد بارش باران ،کاهش دما ، ریزش سنگ و اختلال در جاده های استان خواهیم بود.

بنابر این اطلاعیه ، از مردم و مسافران خواسته شده است از چادر زدن و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها خودداری کنند و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی ، زنجیرچرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند. 

همچنین از مسافران و گردشگران خواسته شده است در هنگام مواج بودن دریا از ماهیگیری ، قایق سواری و فعالیتهای دیگر دریایی خودداری کنند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران از چهارشنبه شب تا صبح پنج شنبه بارش ها در استان بصورت پراکنده است و از ظهر پنج شنبه آسمان مازندران با کاهش ابر و نیز روز جمعه 11 فروردین صاف و آفتابی پیش بینی می شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *