مقایسه رفتار فوق ستاره آرژانتین با کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس/ از سکوت تا جنجال

5:30 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نابغه فوتبال که 5 بار به عنوان برترین بازیکن سال جهان انتخاب شده، وقتی چند ساعت مانده به بازی تیمش محروم می‌شود، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 پایین‌تر از برزیل، کلمبیا، اروگوئه و شیلی در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. این موضوع بدین معناست که آرژانتین در صورت حفظ این رتبه قادر به صعود مستقیم به جام جهانی نخواهد بود و باید منتظر برنده دیدار تیم‌های سوم دو گروه منقطه آسیا بماند.

شاگردان ادگاردو بائوسا در حالی بازی را با نتیجه 2 بر صفر به بولیوی رده نهمی واگذار کردند که چند ساعت قبل از آغاز دیدار مطلع شدند لیونل مسی، کاپیتان و فوق ستاره این تیم به دلیل اهانت به داور در دیدار قبل مقابل شیلی، 4 جلسه محروم شده و قادر به همراهی آرژانتین نیست.

هر چند سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین و حتی مدیران باشگاه بارسلونا به حکم صادره توسط فیفا اعتراض کردند اما نکته جالب اینجاست که مسی با وجود شرایط بحرانی تیمش در راه صعود به جام جهانی هیچ واکنشی به این رأی نشان نداده است.

این در حالی است که سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی، کاپیتان‌های تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال وقتی پس از درگیری شدید در دربی 84 با محرومیت مواجه شدند، با انجام مصاحبه‌های متعدد و تند و تیز بارها علیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موضع گرفتند اما نابغه فوتبال که 5 بار به عنوان برترین بازیکن سال جهان انتخاب شده، وقتی چند ساعت مانده به بازی تیمش محروم می‌شود، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.
 

برچسب ها: لیونل مسی دربی 84

ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
کاپیتانهای این دو تیم از این ناراحت بودند که چرا بازیکن تراکتور توهین کرد و بازیکن صبا زیر دست داور زد کمیته انظباطی اینقدر سریع تصمیم نگرفت
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
فرهنگ
سید مسعود
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
رای مستقیم فیفا رو شما با رای کمیته انضباطی ایران یکی میکنید؟ زمانی میشه مقایسه کرد که هم لیگ ما هم امکانات ما واقعا فیفایی و جهانی باشد. ادمین خواهشا بچاپ
Mohammad
|
-
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
بعید میدونم سید جلال و رحمتی به داور فحش داده باشن. وقتی شما خودت میدونی یه اشتباهی کردی دیگه انکار اون اشتباه خیلی زشت خواهد بود اونم برا یه کسی مث مسی . در صورتی که به سید جلال مقصر به نظر نمیرسید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *