همایش جمعیت وفاداران پنجشنبه با سخنرانی ابوترابی‌فرد برگزار‌ می‌شود

13:47 - 04 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۳۸۰
خبرگزاری میزان: قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: همایش مدیران استانی این تشکل با شورای مرکزی روز پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود.

: قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: همایش مدیران استانی این تشکل با شورای مرکزی روز پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود.

حبیب‌الله بوربور در گفت‎و‎گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره آخرین فعالیت‎های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برای حضور درانتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: این تشکل بنا دارد با اتخاذ یک برنامه مناسب و بر اساس یک رویکرد مشخص در انتخابات مجلس سال آبنده شرکت کند.

وی افزود: به منظور حضور پررنگ جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس نشست این تشکل سیاسی با مدیران دفاتر استانی سراسر این جمعیت با شورای مرکزی روز پنج‎شنبه برگزار می‎شود.

قائم‎مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این همایش یک روزه نحوه ورود به انتخابات و بررسی عملکرد رقبای جریان اصولگرایی از سوی اعضا جمعیت وفاداران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم کسانی را که دارای صلاحیت لازم برای حضور در مجلس دهم هستند مشخص کنیم، خاطرنشان کرد: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر این باور است که جریانات سیاسی باید افراد و گزینه‎های مورد نظر خود را برای انتخابات معرفی کنند و درصدد حمایت از یک فرد خاص در جریان انتخابات حضور نداشته باشند.

بوربور تاکبد کرد: همایش جمعیت وفاداران روز پنج‎شنبه در دفتر این تشکل و با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‎شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *