رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران مغلوب کره جنوبی شد

14:18 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا مغلوب تیم قدرتمند کره جنوبی شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف کره جنوبی رفت.

شاگردان محمد وکیلی در ست‌های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب کره جنوبی شدند تا در نخستین گام این رقابت‌ها امتیازی به دست نیاورند.

وی یو هونگ (چین تایپه) و وانگ یون (چین) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. کادر فنی تیم ایران در چند امتیاز نسبت به قضاوت این داوران اعتراض کردند.

ترکیب شروع‌کننده تیم ایران برابر کره جنوبی، امیر محمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور بودند.

پارک وونگیل، سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی هم از دونگ هیوک ایم، ایکیی چو (کاپیتان)، هیون جین هام، سون جسن لیم، یون لی، تایجون جیونگ و کیونگ مین پارک (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

تیم کره جنوبی در نخستین روز این رقابت‌ها موفق به شکست 3 بر صفر بنگلادش شد و با پیروزی برابر ایران، 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم دور مقدماتی قرار گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *