ساحل پرتقالی خزر + تصاویر

15:00 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۷۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
با گذشت چندین ماه از یخ زدگی مرکبات در باغات شمال کشور بازهم در برخی از نقاط شهرهای شمالی کشور، میوه‌ها و مرکبات یخ زده، منظره ناخوشایندی را پدید آورده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، درحالی که چندین ماه از یخ‌زدگی مرکبات در استان‌های شمالی کشور گذشته است اما باغداران برای خلاص شدن از میوه‌های یخ زده خود آنها را در نقاط مختلف شهر از جمله دریا و رودخانه‌ها رها کرده و باعث به‌وجود آمدن مناظری ناخوشایند با پرتقال‌های گندیده شده‌اند.

یکی از محیط‌های تجمع پرتقال‌های گندیده در ساحل دریای خزر چنین چهره نازیبایی به همراه بوی تعفن به مناظر شمال کشور داده که باعث تاسف مسافرانی که به این نقطه سفر کرده‌اند شده است.

ساحل پرتقالی خزر + تصاویر

ساحل پرتقالی خزر + تصاویر

ساحل پرتقالی خزر + تصاویر




چند نفر از باغداران قائم شهر و شيرگاه
|
-
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
ميزان به نسبت بقيه رسانه ها با صراحت تر و توجه بيشتري به افشاي حقايق دارد لذا استدعا دارم با مصاحبه از كارشناس مربوطه جهاد كشاورزي كه ضايعات و خسارت باغهاي مازندران را 35 درصد تخمين زده بود با چه معيار و سنجشي اين تخمين را زده و تخمين ايشان چقدر با واقعيت مطابقت داشته و مبلغ 10 ميليون تومان وام براي هر هكتار با بهره 10 درصدي بچند نفر پرداخت شده و يا كي اين پرداخت انجام ميگيرد چون الان بايد براي باغمان خرج كنيم ما كه خرج سال كذشته مان را نگرفته ايم و ضمن ان براي درامد ان برنامه ريزيي كرده بوديم كه سرمان به سنگ خورد اما مديران جهاد كشاوررزي پارسال 35 درصد افزايش حقوق ويژه داشتند حالا از حداقل كمك به ما خوداري ميكنند لذا از مسئولين محترم ميزان تقاضا دارم مقرر فرمايند زمان پرداخت وام بما را پيگيري و گزارشي تهيه نمايند. با تشكر چند نفر از باغداران قائم شهر و شيرگاه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *