ترافیک پرحجم در جاده های شمال/ جزئیات اجرای محدودیت های ترافیکی پایان تعطیلات

12:20 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۷۳۲
رئیس پلیس راه مازندران جزئیات محدودیت های تردد در جاده های شمالی همزمان با روزهای پایانی تعطیلات را اعلام کرد.
به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت : ترافیک در جاده های استان به ویژه از جنوب به سمت شمال پرحجم و گاهی نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه جاده های کندوان و هراز در ارتفاعات ، ابری و  خشک است افزود: در پایین دست ترافیک پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر در جاده هراز و نیز وسائل نقلیه باری سنگین در جاده کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در تاریخ های 11، 12، 13 و 14 فروردین از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ، یکطرفه است. 

سرهنگ قدمی افزود : همچنین تردد وسائل نقلیه از ساعت 12 در تاریخ های اشاره شده ، تا سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. 

وی با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 14 روزهای 12 ، 13 و 14 فروردین تا 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد در تاریخ های ذکر شده از آب اسک به سمت رودهن ، یکطرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در جاده سوادکوه از ساعت 8 صبح پنجشنبه  10 فروردین تا روز سه شنبه 15 فروردین ممنوع است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *