رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنر اقتصاد مقاومتی متمرکز کردن نیرو و توان دستگاه های دولتی است

10:40 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۶۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: هنر اقتصاد مقاومتی متمرکز کردن نیرو و توان دستگاه ها به سمت اولویت‌های واقعی اقتصاد است
هنر اقتصاد مقاومتی متمرکز کردن نیرو و توان دستگاه های  دولتی است
امید علی پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی بحث بلندی مدتی است که اقدامات کوتاه مدت را به هم وصل و نهایتا اقتصاد کشور را به یک هدف عالی خواهد رساند.

وی در این‌باره تصریح کرد: در مرکز آمار ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش کارایی و اثر بخشی در دستور کار بوده که اقدامات موثری در این زمینه انجام شده و استفاده از اینترنت و تب‌لت به جای روش‌های سنتی حدود 50 درصد موجب کاهش هزینه‌های اجرایی در طرح نفوس و مسکن شده است.

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به اقدامات مرکز آمار برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مرکز آمار برای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم‌های موثری برداشته که اولین و مهم‌ترین اقدام مرکز آمار سرشماری نفوس و مسکن در سال گذشته بود و روی دقت و کیفیت آمار با دقت بیشتری کار خواهد شد.

پارسا تصریح کرد: خلاصه اقتصاد مقاومتی به معنی الویت‌بندی کارهای هر دستگاه، وزارت‌خانه، سازمان، دفتر، فرودگاه و فرد است و این موضوعی جدا از دستگاه اجرایی نیست و هر یک از دستگاه در حیطه کاری خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامی جداگانه انجام خواهند می‌دهند.  

وی در انتها خاطر نشان کرد: هنر اقتصاد مقاومتی متمرکز کردن نیرو و توان دستگاه ها به سمت اولویت‌های واقعی اقتصاد است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *