افزایش 2 درصدی ماموریت های امدادو نجات هلال احمر در نوروز

9:38 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۶۴۳
رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت :در مجموع در طرح نوروزی امسال میزان عملیات های امدادو نجات این سازمان دو درصد افزایش یافته است.
هلال احمربه گزارش گروه جامعه ،مرتضی سلیمی با اشاره به رشد2 درصدی مأموریت‌های امداد و نجات در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروز امسال، 3  هزار و 154 مأموریت امداد و نجات در سطح کشور انجام شده است که استان‌های مازندران با 264 مأموریت، خوزستان با 230 مأموریت و فارس با 189 مأموریت بیشترین مأموریت‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده‌اند. 

وی افزود: همچنین در این مدت  هزار و 378  مأموریت ترافیکی در محورهای برون شهری انجام شده که معادل 44 درصد مأموریت‌های امداد و نجات است و نسبت به مدت مشابه پارسال 4 درصد رشد داشته است. 

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مأموریت‌های جوی تصریح کرد: مأموریت‌های جوی(سیل، برف و ...) نیز با 217 مأموریت معادل 7 درصد مأموریت‌های امداد و نجات را تشکیل می دهد که نسبت به مدت مشابه پارسال  رشد 97 درصدی دارد و بیشترین امدادرسانی در این حوزه در استان‌های بوشهر، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کرمان و فارس انجام شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *