ایران برد و صدرنشین ماند/ یک قدم مانده به سرزمین تزارها

16:30 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۵۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی ایران موفق شد برابر چین در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد.
نتیجه زنده/ ایران یک - چین صفربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در چارچوب بازی‌های گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی، از ساعت 16:30 امروز(سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی در جریان است.
 
نیمه اول:
 
دقیقه 4: مهدی طارمی در محوطه جریمه چین صاحب توپ شد اما با دخالت مدافعان توپ به کرنر رفت. 
 
دقیقه 7: سعید عزت‌الهی پا به توپ شد و پشت محوطه جریمه قوچان‌نژاد را صاحب توپ کرد. او با یک شوت دروازه چین را تهدید کرد اما دورازه‌بان چین توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ابراهیمی هم ضربه برگشت کرنر را با شوت به سمت دروازه حریف فرستاد که با فاصله به بیرون رفت.
 
دقیقه 10: مسعود شجاعی، یک ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه ارسال کرد که به شکل خطرناکی وارد محوطه جریمه شد اما بازیکنی به توپ نرسید تا از آن استفاده کند. 
 
دقیقه 21: بازیکنان ایران با پاسکاری به دروازه چین نزدیک شدند و در نهایت علیرضا جهانبخش با یک شوت خطرناک دروازه چین را تهدید کرد که توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 35:‌مهدی طارمی با یک شوت دروازه چین را تهدید کرد اما این توپ توسط دروازه‌بان حریف دفع شد. 
 
دقیقه 37: میلاد محمدی در محوطه شش قدم با پاس مناسب شجاعی صاحب توپ شد و دروازه حریف را نشانه گرفت اما باز هم دروازه‌بان چین توپ را به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 38: سعید عزت‌اللهی با دست سعی کرد توپ را بزند و این امر موجب شد تا داور خطای هند او را اعلام کند و در ادامه با یک کارت زرد بازیکن ایران را جریمه کند. 
 
دقیقه 39: مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی ایران هم به دلیل خطا روی بازیکن حریف دومین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.
 
دقیقه 42: علیرضا جهانبخش از سمت راست توپی را به مسعود شجاعی رساند و شوت این بازیکن به کرنر رفت. در ادامه روی ضربه کرنر مهدی طارمی با یک قیچی برگردان خطرناک دروازه چین را نشانه گرفت که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
 
 نیمه دوم:
 
دقیقه 46(گل): شاگردان کی‌روش نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در چند رفت و برگشت مهدی طارمی موفق شد با یک شوت دروازه را باز کند. 
 
دقیقه 46: لی وو به جای ژانگ یونینگ به میدان آمد.
 
دقیقه 46: هوانگ بونن به جای ژانگ ژیژه وارد میدان شد. 
 
دقیقه 49: ژی وو از بازی خارج شد و به جای او یین هونگ بو وارد زمین شد. 
 
دقیقه 64: چین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال این توپ با ضربه سر مهاجم قرمزپوشان به بیرون رفت. 
 
دقیقه 64: علیرضا جهانبخش سومین کارت زرد ایران در این بازی را گرفت. 
 
دقیقه 71: سردار آزمون به جای رضا قوچان‌نژاد وارد زمین شد. 
 
دقیقه 77: از سمت چپ چینی‌ها روی دروازه ایران فشار آوردند اما سانتر ارسالی آنها با دخالت مدافعان دفع شد تا در نهایت آنها صاحب یک ضربه کرنر شوند.  این ضربه کرنر با ضربه سر بازیکن چین از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 80: در شرایطی که ایران به دلیل مصدومیت وریا غفوری لحظاتی را 10 نفره دنبال می‌کرد، چینی‌ها از سمت چپ حمله کردند و موقعیت آنها توسط بیرانوند به بیرون رفت. 
 
دقیقه 81: یین هونگبو با کارت زرد داور جریمه شد. 
 
دقیقه 83: رامین رضائیان به جای وریا غفوری به میدان آمد. 
 
دقیقه 84: مهدی طارمی سعی داشت با یک پاس جهانبخش را صاحب توپ کند اما مدافع چین توپ را قطع کرد. هر چند که دفع او خطرناک بود و نزدیک بود این توپ به سمت چارچوب دروازه خودشان برود.
 
دقیقه 88: علیرضا جهانبخش از زمین بیرون رفت و وحید امیری به جای او به میدان آمد. 
 
دقیقه 94: فانگ با کارت زرد داور جریمه شد. 

تیم ملی ایران با ترکیب  علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی(کاپیتان)، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، رضا قوچان‌نژاد(سردار آزمون)، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(وجید امیری - 88)، وریا غفوری(رامین رضائیان-83) به میدان رفت.
 
برای تیم ملی چین هم نگ چنگ، می فانگ، جیانگ ژیپنگ، ژانگ لینپنگ، فنگ شیاوتینگ، ژانگ یونینگ(لی وو - 46)، ژنگ ژی (کاپیتان)، ژی وو(یین هونگ بو-64)، گائو لین، ژانگ ژیژه(هوانگ بونن - 46) و یوو دابائو در ترکیب تیم ملی چین به میدان رفتند. 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *