لیپی: ایران، بدون تماشاگران هم تیم خوبی است/ تلاشمان کافی نبود

18:46 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: حتی اگر تماشاگران را هم کنار بگذاریم تیم ایران تیم خوبی است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مارچلو لیپی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ایران که با شکست یک بر صفر چین به پایان رسید اظهار داشت: بازی‌های قبل ایران را دیده بودم و انتظار این جو را داشتم، حتی اگر تماشاگران را هم کنار بگذاریم تیم ایران تیم خوبی است.

وی افزود: نتایج ایران نشان‌ دهنده انسجام این تیم است. ایران باختی نداشته و حتی گل هم نخورده است. این نشان می‌دهد تیم ایران چه تیم قدرتمندی دارد.

سرمربی تیم ملی چین در پاسخ به سوال خبرنگار چینی مبنی بر اینکه چرا دو بازیکن را در شروع نیمه دوم تغییر داد و آیا مصدومیت بازیکن شماره 15 دلیل تعویضش بود، گفت: مجبور شدم تعویض کنم. از عملکرد بازیکنانی که در بین دو نیمه تعویض شدند، راضی نبودم و تعویض بعدی ما هم اجباری بود. 
 
لیپی اضافه کرد: از عملکرد نفرات تیمم در سه بازی اخیر راضی هستم. ما باید بیشتر کار کنیم، مخصوصاً در خط دفاع. البته امروز تلاش‌مان کافی نبود، نتوانستیم کیفیت بالایی نشان بدهیم و باید بهتر باشیم.
 
سرمربی تیم ملی چین در پاسخ به این سئوال که با توجه به شرایط تیم ملی ایران، وضعیت این تیم در صورت صعود به جام جهانی را چطور پیش‌بینی‌ می‌کند گفت: تیم ایران تیمی باکیفیت است و مربی خوبی دارد. دلیل صدرنشینی ایران گل نخوردن، نداشتن شکست و البته کیفیت بالای این تیم است، اما اینکه تا سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، من نمی‌دانم.
 
وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش در این دیدار شجاعت کافی را داشتند اظهار داشت: شاگردانم همه تلاش خود را کردند، اما کافی نبود که زورشان به ایران بچربد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *