افزایش 25 درصدی تصادفات مرگبار در جنوب استان کرمان

12:48 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۷۶
فرمانده پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: تعداد تصادفات منجر به فوت در هفت روز ابتدای سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد افزایش داشته است.
تصادفات مرگباربه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ آبکار تصریح کرد: چهار مورد تصادف منجر به فوت از ابتدای سال جاری تاکنون، در راه های جنوب استان کرمان اتفاق افتاده است.

وی به تصادف خودروی پراید با نیسان در شامگاه یکشنبه هفته جاری، در جاده جیرفت به فاریاب اشاره کرد و افزود: یک نفر به دلیل تصادف این ۲ خودرو کشته، و یک نفر نیز مجروح شد.
 
فرمانده پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به آغاز طرح امنیت ترافیک نوروز ۹۶ از ۲۵ اسفند سال گذشته گفت: این طرح تا 14فروردین و با همکاری پلیس راه جنوب استان کرمان، هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی این منطقه ادامه دارد.

سرهنگ آبکار شعار نوروزی پلیس راه را پرهیز از خطر، آرامش در سفر عنوان کرد و اظهار داشت: 100 اکیپ شامل 300نفر، در طرح امنیت ترافیک نوروز در منطقه جنوب کرمان فعالیت دارند.

گفتنی است پلیس راه جنوب استان کرمان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *