افزایش راهیان نور شخصی/یادمان هور دچار آبگرفتگی شد

17:18 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خوشبختانه حضور کاروان های راهیان نور به صورت شخصی در مناطق عملیاتی امسال افزایش یافته است.
 راهیان نور به گزارش گروه سیاسی ، سروان نادر محمد میسایی با اشاره به برنامه های کاروان های راهیان نور  اظهار داشت: حرکت کاروان های راهیان نور از یک اردیبهشت سال قبل شروع و تا ۳۱ فروردین سال جاری نیز ادامه دارد. پیش بینی می کنیم امسال تقریبا ۶ میلیون نفر بازدید داشته باشیم.

وی افزود: نزدیک به ۱۵ درصد افزایش بازدید راهیان نور در این بازه زمانی به ویژه در زمینه ماشین های شخصی و خانواده هایی که بدون کاروان به مناطق عملیاتی می آیند، داشتیم.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تا دیروز کل یادمان ها آماده بازدید بودند ولی با توجه به بارندگی های اخیر یادمان شهید هاشمی هور دچار آبگرفتگی شده و از دیروز تردد زائران را در این یادمان ممنوع کردیم.

محمدمیسایی با اشاره به میزبانی ۱۴ یادمان در استان از کاروان های راهیان نور بیان کرد: در چهار ورودی استان ایستگاه هایی راه اندازی شده که راهنمای کاروان ها و زائران است. از سال گذشته که افزایش خودروهای شخصی داشتیم بیشتر برای راه اندازی این ایستگاه ها ترغیب شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال دارد این خودروهای شخصی قصد عبور از مسیر اتوبوسی و کاروانی را نداشته باشند، به آنها توصیه می کنیم حتما از مسیرهای مشخص تردد کنند.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: متأسفانه گاها خودروهای شخصی راهیان نور به دلیل پیشگیری از ترافیک مسیرهایی را برای تردد انتخاب می کنند که به تاریکی می خورند یا اصلا امکان تردد از آن مسیرها فراهم نشده برای همین باید از مسیرهای مشخص شده عبور کنند.

محمدمیسایی عنوان کرد: مسیرهای مشخص شده برای تردد کاروان های راهیان نور تأمین امنیت شده، خدمات دهی بین راهی در آنها ارائه و از نظر پلیس راهور نیز تمهیدات لازم در این مسیرها فراهم شده است.

وی در ارتباط با میزان توقف زائران راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس گفت: به کلیه یادمان ها اعلام کردیم که زائران قبل از تاریکی هوا باید یادمان را به سمت محل های اسکان ترک کنند. البته در یادمان  شلمچه زائران می توانند نماز مغرب و عشاء را خوانده و بعد یادمان را ترک کنند.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اسکان زائران راهیان نور بیان کرد: در کلیه شهرهای اطراف اماکنی برای اسکان راهیان نور تدارک دیده شده و با توجه به انعقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش، دانشگاه ها، خوابگاه ادارات سازمان ها هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *