رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازسازی سنگرهای دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابه

10:43 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۰۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از بازسازی سنگرهای رملی دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابه خبر داد و هدف از انجام این کار را آگاه ساختن بازدیدکنندگان از توان معنوی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن مجهز دانست.
بازسازی سنگرهای دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابهبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مصاحبه ای اظهار داشت: در یادمان شهدای چذابه در شمال استان خوزستان به بازسازی سنگرهای رملی ارتش عراق پرداخته‌ایم.

وی هدف از این کار را آشنایی بازدیدکنندگان با تجهیزات دشمن و امکانات آنان در برابر رزمندگان دانست و تاکید کرد: مردم با مشاهده این سنگرها متوجه خواهند شد که رزمندگان با ایمان به خدا و با دستان خالی در برابر دشمن متجاوز مجهز به امکانات روز ایستادگی کردند و توانستند به پیروزی دست یابند.

امیر گلفام بیان کرد: در حاشیه یادمان شهدای چذابه به مین زدایی مناطق پرداخته‌ایم و فضایی را برای حضور زائران سرزمین‌های نور و بازدید از مناطق اطراف و آن سنگرها را فراهم کرده‌ایم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تلاش داشته‌ایم که در راهیان نور امسال به گویاسازی بیشتر یادمان‌ها و بازسازی وقایعی که در آن مناطق رخ داده است بپردازیم.


برچسب ها: مقدس دفاع امیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *