راویان نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت دارند

10:42 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۳۹۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: راویان نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید تلاش شود تا واقعیات‌های آن دوران بیان شود و از تحریف جلوگیری شود.
سرلشکر صالحیبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای دهلاویه اظهار داشت: فطرت انسان پاک است و حضور در سرزمین‌های نور موجب می‌شود که فرد با فطرت پاک خود بیشتر آشنا شود و به آن فطرت خود بازگردد.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور و خادمان شهدا با ایشان راهیان نور را فناوری بهره‌گیری از دفاع مقدس دانستند و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند و ما باید در این راستا تلاش بکنیم.
 
امیر صالحی عنوان کرد: راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار است. آحاد مختلف مردم با حضور در سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس راه شهدا را ادامه می‌دهند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به نقش راویان در انتقال معارف دفاع مقدس گفت: راویان نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید تلاش شود تا واقعیات‌های آن دوران بیان شود و از تحریف جلوگیری شود.
 
وی در ادامه حضور در یادمان شهدای دهلاویه از نمایشگاه‌های ارتش که در حاشیه این یادمان برپا شده است، بازدید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *