گروه اول کاروان تیراندازی با کمان کشورمان به ایران برگشت

12:24 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۲۲۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
گروه اول تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران پس از درخشش در کاپ آسیایی تایلند عصر دیروز به وطن بازگشت.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان که توانسته بود در مرحله دوم کاپ آسیایی در کشور تایلند دو مدال طلای انفرادی کامپوند بخش مردان و زنان، یک نقره تیمی کامپوند مردان و یک مدال برنز میکس را کسب کند، عصر روز گذشته (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

گروه اول تیم ملی شامل اعضای تیم ریکرو بانوان و آقایان، تیم کامپوند زنان، مجید قیدی از اعضای تیم کامپوند مردان، پارک، سرمربی و خیرالله‌زاده، مربی تیم ملی، نجاری، مدیر تیم‌های ملی و فرهادی، نماینده فدراسیون وارد ایران شدند.

لازم به ذکر است مسابقات کاپ آسیایی تایلند از اول فروردین به مدت 5 روز در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی راجامانگالا شهر بانکوک با شرکت 270 کماندار از 27 کشور برگزار شد که ورزشکاران کشورمان ضمن کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز این رقابت‌ها موفق شدند دو سهمیه انفرادی و یک سهمیه میکس بازی‌های جهانی لهستان که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود را به دست آورند.

ضمناً گروه دوم از جمله اسماعیل عبادی که موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز از این مسابقات شده است عصر امروز (دوشنبه) وارد تهران می‌شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *