مرگ 4 نفر از هموطنان در طغیان رودخانه هلیل رود/ سیل اخیر استان بوشهر خسارت مالی زیادی نداشت

12:26 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۲۱۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سعادت درباره میزان خسارتهای وارد شده براثر طغیان رودخانه هلیل رود در این منطقه اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه به غیر از صدمه جانی به تعداد کمی از هموطنان، از نظر مالی خسارت های زیادی را نداشته ایم و طبق اخبار واصله تعداد چهار نفری که برای تهیه عکس به بستر رودخانه رفته بودند، جان خود را از دست داده اند.
سیل در بوشهر«محمد باقر سعادت» عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آخرین وضعیت مردم در مناطق سیل زده استان بوشهر بیان داشت: در طغیان رودخانه "هلیل رود" متاسفانه چند نفر از مردم شهرستان دیر در اطرف «دشت پلنگ» جان خود را از دست دادند و این فاجعه تلخ بخاطر بی احتیاطی هایی بوده که خود این عزیزان داشته اند.

وی ادامه داد: در بارندگی های اخیر در ایام نوروز خانه ای تخریب نشد و آسیب های جدی به زندگی  مردم این منطقه وارد نشده است و کمک رسانی های به موقعی از سوی هلال احمر و ستاد بحران انجام شد و بالگردهایی برای نجات مردم سیل زده بسرعت خود را به این محل رساندند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجموع همه دستگاه های مرتبط بخاطر سیلی که قبل از این مورد آمده بود وارد عمل شدند.

سعادت درباره میزان خسارتهای وارد شده براثر طغیان رودخانه هلیل رود در این منطقه اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه به غیر از صدمه جانی به تعداد کمی از هموطنان، از نظر مالی خسارت های زیادی را نداشته ایم و طبق اخبار واصله تعداد چهار نفری که  برای تهیه عکس به بستر رودخانه رفته بودند، جان خود را از دست داده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *