پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در روزهای پایانی نوروز

12:10 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان افزایش قیمت مرغ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه گفت: در پی زیاد شده تقاضا در روزهای ذکر شده قیمت مرغ ممکن‌ است با افزایش هزار تومانی روبرو شود.
پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در روزهای پایانی نوروز
مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد، در توضیح تغییرات قیمت مرغ در چند روز اخیر اظهار کرد: از اول فروردین تا پنجم فروردین ماه به واسطه تعطیلات رسمی و تعطیل بودن اکثر کشتارگاه‌ها به دلیل کاهش عرضه مرغ به بازار، قیمت مرغ با رشد کاذبی روبرو شد و به قیمت 8 هزار و 450 تومان رسید.

وی افزود: با باز شدن تمام کشتارگاه‌ها و تنظیم عرضه و تقاضا در بازار قیمت مرغ با کاهش حدود هزار تومان به رقم 7 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه بیان کرد: درحال حاضر روند قیمتی در بازار مرغ نزولی بوده و ادامه دارد اما در روزهای پایانی نوروز و با نزدیک شدن به دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه با زیاد شدن تقاضا قیمت مرغ با افزایش هزار تومانی مواجه می‌شود که کاذب است.

یوسف خانی در رابطه با قیمت مشتقات مرغ در بازار گفت: هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 900 تومان و قیمت هرکیلیو ران مرغ بدون کمر با قیمت مرغ برابر است.

وی افزود: هرکیلو سینه مرغ بدون کتف با قیمت 13 هزار تومان و سینه مرغ با کتف با قیمت 12 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان ثابت بودن قیمت تخم‌مرغ نسبت به سال گذشته گفت: هرکیلو تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌ها 6 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد و تخم‌مرغ‌های مارک‌ دار با 4 درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت‌های اعلامی فروخته می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *