خشم چینی‌ها از حرکت آرش برهانی! + فیلم

10:58 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۶۵
خبرگزاری میزان-رسانه‌های چینی هنوز حرکت 11 سال پیش آرش برهانی را که خشم تمام مردم چین را برانگیخت، از یاد نبردند و خواستار انتقام از تیم ملی ایران شدند.
دو تیم ایران و چین سه شنبه باید در تهران برابر هم به میدان بروند. قبل از این دیدار روزنامه اسپورت دیلی چین با یادآوری خاطره‌ای از مصاف یازده سال پیش ایران و چین نوشت: یازده سال پیش آرش برهانی مهاجم ایرانی با حرکتی که جلوی دروازه چین انجام داد باعث نفرت همگان از فوتبال ایران شد. آن حرکت بسیار توهین آمیز بود و خشم تمام مردم چین را برانگیخت و مدتها گذشت تا باز هم فرصت انتقام از فوتبال ایران را پیدا کنیم.
در آن بازی که دو تیم المپیک ایران و چین برابر هم قرار گرفتند، برهانی با عبور از دروازه بان جلوی دروازه مکث کرد و بعد به آرامی توپ را وارد دروازه کرد.
در ادامه آمده است: چهار بازیکن چینی که در آن سال این حرکت توهین آمیز را دیدند، اکنون بهترین فرصت را دارند تا با همکاری مارچلو لیپی بتوانند از فوتبال ایران انتقام بگیرند.
چین در بازی قبلی خود توانست کره جنوبی را با یک گل شکست دهد تا در دو بازی با هدایت لیپی چهار امتیاز کسب کرده باشد و با روحیه بالا به مصاف ایران بیاید.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/02']


خشم چینی‌ها از فوتبال ایران به خاطر حرکت آرش برهانی

خشم چینی‌ها از فوتبال ایران به خاطر حرکت آرش برهانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *