دلیل عدم گلزنی‌ام را نمی‌‌دانم/ مبلغ قرارداد من یک راز است

9:20 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: فصل قبل توانستم برای تیمم یازده گل به ثمر برسانم و تلاش می‌کنم برای ماشین‌سازی هم گلزنی کنم.
عزیز ابراهیم‌اف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: در آخرین دیدار سال قبل مقابل صنعت نفت آبادان پیروزی خیلی خوبی کسب کردیم. این برد باعث شد تا با روحیه به تعطیلات و اردوی چند روزه تهران برویم.
 
وی ادامه داد: در فصل قبل برای تیمم یازده گل زدم اما تا بدین لحظه متأسفانه نتوانستم برای ماشین‌سازی گلی به ثمر برسانم. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و در بازی‌های بعدی سعی می‌کنم برای تیمم گل‌زنی کنم.
 
مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تصریح کرد: واقعاً دلیل عدم گلزنی‌ام را نمی‌‌دانم. فکر می‌کنم در دیدار با پیکان بتوانم گلزنی کنم.
 
ابراهیم‌اف در رابطه با شناختش از پیکان اظهار داشت: از این تیم هیچ شناختی ندارم اما موقعیتی که ما در جدول لیگ برتر داریم اصلاً مناسب نیست. برای جنگ و کسب 3 امتیاز به مصاف حریفان می‌رویم.
 
وی افزود: باید همه بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بر این باور باشند که این تیم می‌تواند در لیگ برتر حفظ شود. اگر با ایمان و باور به این موضوع به کارمان ادامه دهیم، مطمئناً موفق خواهیم شد.
 
مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص دریافت مطالباتش و شرایطی که در تبریز دارد، خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات باید مبلغی را باشگاه پرداخت می‌کرد که تا بدین لحظه پرداختی صورت نگرفته است اما در شرایط فعلی همه چیز مناسب است،.قرارداد من هم با ماشین‌سازی تا پایان فصل است اما مبلغ قرارداد من یک راز است!
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *