رگ عصبی پای چپم قهر کرده است/ اموالم توقیف شده است!

5:36 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: یکی از رگ‌های پای چپم در اصطلاح پزشکی، قهر کرده است.
بهمن کامل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: با توجه به تمرینات و اردوی چند روزه که در تهران برگزار کردیم، شرایط خوب و آرامش نسبی در تیم حاکم است.

وی افزود: متأسفانه چند روز قبل از تحویل سال، یکی از رگ‌های عصبی پای چپم در اصطلاح پزشکی، «قهر عصبی» کرده است. حدود 25 روز است که زیر نظر کادر پزشکی، فیزیوتراپی و کارهای درمانی انجام می‌دهم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد تمرین این تیم در تهران تأکید کرد: اردوی تهران از لحاظ بار فنی بسیار برای تیم خوب بود اما متأسفانه شرایط چمن مطلوب نبود چون شرایط آب و هوایی به گونه‌ای بود که اکثر زمین چمن‌های فوتبال چنین مشکلی را داشتند.

کامل تصریح کرد: حساس‌ترین دیدار ماشین‌سازی در لیگ برتر، بازی با پیکان است چون نتیجه این بازی، شخصیت تیم ما را نشان خواهد داد. پیکان هم نتایج خوبی را کسب کرده است اما ما برای کسب 3 امتیاز که کلید اصلی برای بقا است، می‌جنگیم.

وی در رابطه با شکست تیمش مقابل تیم دسته اولی بادران تهران در دیداری تدارکاتی گفت: مبلغ قرارداد تمام نفرات این تیم تقریباً با اکثر بازیکنان ماشین‌سازی برابر است. بادران در حد و اندازه یک تیم لیگ برتری است. در آن دیدار ما هنریکه، پاکدل، مهدی‌پور و اسلامی را نداشتیم و با ترکیب ناقصی مقابل این تیم قرار گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص دریافت مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: من 35 درصد از مطالباتم را دریافت کرده‌ام. مبلغ قرارداد من کمی بیشتر از 400 میلیون تومان است و حدود 120 میلیون تومان دریافت کرده‌ام.

کامل خاطرنشان کرد: به هر حال به باشگاه هم حق می‌دهیم. می‌توان گفت دست و بال مسئولان باشگاه هم بسته شده است. البته اداره مالیات برای خانه و ماشین من توقیف اموال زده است.

وی در پایان گفت: بدهی من به اداره مالیات حدود 80 میلیون تومان است، در شهر جلفا اداره راهنمایی و رانندگی به من گفت طبق استعلام، ماشین من شاکی دارد و اداره مالیات شمیرانات تهران توقیف اموال زده است. امیدوارم مسئولان باشگاه در این باره چاره‌ای بیندیشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *