رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افراد ناسالمی در باشگاه استقلال کار می‌کنند/ می‌خواستم مطالباتم را ببخشم

7:30 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: افراد ناسالمی در باشگاه استقلال فعالیت دارند.
امین حاج‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: خوشبختانه 8 روز تمرینات خوبی را در تهران برگزار کردیم. شرایط استراحت و تمرینی خیلی خوب و مثمرثمری داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از اتمام اردو به تعطیلات رفتیم. شرایط تمرین در تبریز هم برای ما مناسب است. همه بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند تا در دیدار اول سال 96 نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با غیبت 2 بازیکن اصلی این تیم در دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل پیکان گفت: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که نفرات در این تیم دخیل نیستند و اگر یک بازیکن نباشد، مسئله خاصی رخ نمی‌دهد. خوشبختانه نفرات دیگری هستند که جایگزین ادسون هنریکه و مهدی اسلامی باشند.

حاج‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت شکایتش بابت عدم دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تصریح کرد: من از باشگاه استقلال شکایت کرده‌ام. وکیل من این موضوع را پیگیری می‌کند و با کمیته انضباطی و باشگاه استقلال در حال صحبت است.

وی افزود: من از بچگی عاشق استقلال بودم. آخرین روزی که می‌خواستم از این تیم جدا شوم، اتفاقات خیلی بدی رخ داد. می‌خواستم بقیه مطالباتم را ببخشم اما شرایط به گونه‌ای شد که شکایت کردم و پیگیر دریافت مطالباتم هستم.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کادرفنی و مدیریتی شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که من از این باشگاه شکایت کنم. تا زمان دریافت تمام مطالباتم از این باشگاه هم پیگیر این موضوع خواهم بود چون افرادی هستند که در باشگاه استقلال، سالم کار نمی‌کنند.

حاج‌محمدی ادامه داد: خوشبختانه استقلال عملکرد خیلی خوبی در این فصل دارد. آرزوی قلبی من موفقیت استقلال است. حتی قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست.

وی در پایان گفت: اگر لیاقت بقا در لیگ برتر را داشته باشیم، مطمئناً به لیگ پایین‌تر سقوط نمی‌کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *