کارایی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس چیست؟/ مردی که همیشه بی‌اطلاع است!

7:30 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۰۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این 2 سال و اندی که این سمت را بر عهده گرفته، هیچ‌گاه موضع مشخصی درباره موضوعات مختلف این باشگاه اتخاذ نکرده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه در خطر از دست دادن 6 امتیاز قرار دارد. در همین راستا خبرنگار میزان، نظر جعفر کاشانی را درباره این موضوع جویا شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به طور کل از آخرین وضعیت شکایت سرمربی پرتغالی سابق این تیم بی‌خبر بود.
 
کاشانی در این 2 سال و اندی که ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته، هیچ‌گاه موضع‌گیری شفافی درباره موضوعات مختلف این باشگاه نداشته و در بیشتر مواقع ترجیح داده منفعل عمل کند.
 
اینکه رئیس هیئت مدیره باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس از احتمال کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه بی‌خبر است را باید در وهله اول به عدم تعریف درست از وظایف اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها مرتبط دانست.
 
ضمن این که اگر کاشانی واقعیت را گفته باشد و واقعاً اطلاعی از موضوع کسر امتیاز از پرسپولیس نداشته باشد باز هم یک نکته منفی برای او محسوب می‌شود چرا که می‌توان این طور استنباط کرد که در اختیار داشتن صندلی ریاست هیئت مدیره پرسپولیس برای کاشانی کافی است و او مشکلی با نداشتن اختیاراتی که یک رئیس هیئت مدیره باید داشته باشد، ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *