توزیع کافی گوشت مرغ منجمد 5700 تومانی در سراسر کشور

21:00 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۰۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: گوشت مرغ گرم و منجمد به میزان کافی تامین شده و عرضه آن در سراسر کشور ادامه دارد.
توزیع کافی گوشت مرغ منجمد 5700 تومانی در سراسر کشوربه گزارش گروه اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،  علیرضا ولی با اعلام این که گوشت مرغ گرم و منجمد به میزان کافی تامین شده و عرضه آن در سراسر کشور ادامه دارد، تصریح کرد: با هدف تنظیم بازار، بیش از 15 هزارتن گوشت مرغ منجمد با قیمت 5300 تومان در محل سردخانه و 5700 تومان برای مصرف مردم در میادین میوه و تره بار،فروشگاه های زنجیره ای و سایر اصناف توزیع شده است.

وی با اشاره به وفور گوشت مرغ گرم در کشتارگاه ها و مراکز عرضه گفت: هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ امروز در میدان بهمن به قیمت 6400 تومان عرضه شد که قیمتی متعادل است.

مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به این که گوشت مرغ در استان های مسافرپذیر نیز به میزان کافی تامین شده است در خصوص گوشت قرمز گفت:گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم 21 هزار و 500 تومان در محل سردخانه و 23 هزار تومان برای مصرف مردم به وفور در فروشگاه های زنجیره ای و سایر مراکز عرضه موجود است.

وی اظهار کرد: مراکز نظامی و آموزشی می توانند با مراجعه به شعبات شرکت پشتیبانی امور دام در سراسر کشور نسبت به تامین گوشت و مرغ مورد نیاز خود اقدام کنند.

ولی در ادامه گفت: عرضه گوشت گرم گوسفندی با قیمت 31 هزار و 500 تومان ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *