کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در عسلویه

11:00 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۰۰۴
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف دو دستگاه کشنده تریلر و کامیون ایسوزو حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد .
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "سهام صالحی" گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از رصد اطلاعاتی، متوجه شدند عده ای در حال بارگیری انواع لوازم خانگی قاچاق با دو دستگاه تریلر و ایسوزو در انباری در شهر نخل تقی می باشند، که در همین راستا محور های خروجی شهرستان را زیر نظر گرفته و بعد از شناسایی هر دو خودرو را متوقف کردند.  

وی با اشاره به اینکه، ماموران پس از توقف و بازرسی از تریلر و کامیون ایسوزو ، 50 دستگاه تلویزیون ال ای دی به مارک ال جی، 35 دستگاه ماشین لباسشویی به مارک ال جی و 26 دستگاه یخچال خانگی به مارک ال جی فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند. افزود: این محموله قرار ربود پس از ورود غیرقانونی به کشور و بارگیری، از شهرستان عسلویه به یکی از شهرستان های استان فارس منتقل شود. 

سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان داشت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناس مربوطه 28 میلیارد ریال می باشد و در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *